معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین:
معاون شهردار قزوین از برگزاری سه‌شنبه‌های کتاب و کتاب‌خوانی در شهرداری قزوین با هدف اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه نزد کارکنان این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 26 December 2018

کتاب و کتابخوانی سه شنبه ها در شهرداری قزوین برگزار می شود

حسنعلی اصغری در گفتگو با تابناک قزوین با بیان اینکه سه شنبه های کتاب و کتابخوانی در شهرداری قزوین برگزار می شود، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با اجرای این رویداد ارزشمند، فرهنگ کتاب‌خوانی را در کارکنان مجموعه ارتقاء بخشیم و سه‌شنبه‌ها را در معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی روز کتاب و کتاب‌خوانی نامگذاری کردیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین ادامه داد: اجرای این رویداد بهانه ای برای استشمام رایحه ورق های کتاب در خانواده ها باشد. انجام این برنامه به این صورت است که همکاران در خانه کتابی را با موضوعات مختلف بخوانند و چکیده مطالب خود را با سایرین به اشتراک بگذارند.

وی افزود: با برگزاری سه‌شنبه های کتاب و کتاب‌خوانی نسبت به ارتقاء سطح دانش و ایجاد انگیزه در بین همکاران گام برداریم.

 

اصغری عنوان ‌کرد: در این رویداد کارکنان مجموعه به‌صورت داوطلبانه ضمن اعلام آمادگی نسبت به مطالعه یک کتاب در طول هفته اقدام می‌کنند و در زمان مقرر خلاصه آن کتاب را بین همکاران به اشتراک می گذارند.

معاون شهردار قزوین در پایان گفت: معتقدیم که با برگزاری این برنامه های فرهنگی، ابتدا ضمن ایجاد تغییر از درون مجموعه و بالطبع خانواده‌ها و در گام‌های بعدی نسبت به اشاعه علم، فرهنگ، دانش و اشتراک آن با دیگران سهیم باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار