رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک:
رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک گفت: طبق قانون نظام صنفی 16 واحدهای متخلف بدون جواز کسب در قرچک پلمپ شده‌اند.
کد خبر: ۶۹۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 26 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ حمیدرضا تاجیک ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درقرچک با بیان اینکه طرح‌های زمستانه نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی قرچک آغاز شده است، گفت: با توجه به شرایط بازار و فصل‌های مختلف طرح‌های نظارتی اتاق اصناف نیز تغییر می‌کند.

وی افزود: در آذرماه با توجه به شب یلدا طرح نظارتی بر میوه‌فروشی‌ها، قنادی‌ها و رستوران‌ها اجرا شد که با تعدادی از گران‌فروشی‌ها و موارد غیربهداشتی برخورد شد.

وی ادامه داد: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف در این ماه 512 بازدید از واحدهای صنفی انجام داد که 22 فقره نیز گشت مشترک با اداره صنعت و معدن، شبکه بهداشت، دامپزشکی و سایر نهادها بوده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک با بیان اینکه بیش از 140 برگه اخطاریه از سوی اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف به متخلفان ارائه شد، تصریح کرد: طبق قانون با توجه به وجود واحدهای بدون پروانه کسب 16 واحد صنفی توسط اتاق اصناف پلمب شدند.

تاجیک با اشاره به گرانی گوشت و مرغ گفت: واحد صنفی در قیمت‌گذاری مرغ و گوشت دخالت نمی‌کند و همان‌طور که در سرتاسر کشور مرغ گران شده در قرچک نیز افزایش داشته است که بنا بر اعلام مسؤولین کمبود خوراک طیور علت کمبود مرغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: اصناف نیز منتظر ارزان شدن برخی اجناس هستند چراکه گرانی موجب کاهش قدرت خرید مردم و به‌دنبال آن کاهش درآمد مغازه‌داران می‌شود و هم‌اکنون نیمی از واحدهای صنفی قرچک دچار بحران مالی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار