سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت:رانندگان تاکسی‌های اینترنتی مجوز فعالیت از شهرداری ندارند و شیوه آنها برای جذب مشتری، گرفتن نرخ پایین و خارج‌ از عرف تعیین شده است.
کد خبر: ۶۹۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 27 December 2018

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:شرکت‌های تاکسی اینترنتی فاقد مجوز وضعیت معیشتی رانندگان تاکسی را که سال‌ها مخارج زندگی خود را از این راه تأمین کرده مختل کرده‌اند وبا توجه به قیمت‌های شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی، رقابت با آنها برای تاکسیرانی دشوار شده و وضعیت اقتصادی رانندگان را تحت‌تأثیر قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد:فعالیت تاکسیرانان در حوزه حمل و نقل مشمول قوانینی است که متأسفانه تاکسی‌های شرکت‌های اینترنتی اسنپ و ماکسیم با وجود اعلام همکاری این سازمان زیرمجموعه این قوانین قرار نمی‌گیرند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه اظهار داشت: برخی از رانندگانی که در اسنپ فعالیت می‌کنند، گواهینامه معتبری برای جابه‌جایی مسافر درون شهری ندارند، و هنگام تصادف مشکلات عدیده‌ای برای خود و مسافران به وجود می‌آورند.

سلیمانی تصریح کرد: با دستور مراجع ذی‌صلاح مبنی بر جلوگیری از فعالیت شرکت‌های تاکسی آنلاین فاقد مجوز در راستای وظایف ذاتی سازمان تاکسیرانی، شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ و ماکسیم توسط پلیس نظارت بر اماکن و به‌خاطر عدم توجه به هشدار‌های قبلی، در دو نوبت پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

وی تاکید کرد:از آنجایی که شهرداری متولی حمل و نقل عمومی درون شهری است لذا فقط شرکت‌های که دارای مجوز قانونی از سوی سازمان تاکسیرانی هستند می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار