معاون اقتصادی استانداری قزوین:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین بیان کرد: تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی برای جلوگیری از مهاجرت و رونق اقتصادی روستاها در استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۹۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 31 December 2018

پرداخت 140 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان قزوین

به گزارش تابناک قزوین،منوچهر حبیبی در حاشیه جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان عنوان کرد: مرحله دوم تسهیلات اشتغال روستایی در مرحله ابلاغ به بانک هاست.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت مرحله اول تسهیلات اشتغال روستایی روند مطلوبی داشته و استان قزوین رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.

این مسئول یادآور شد: از مجموع ۲۵۷ میلیارد تومان طرح معرفی شده به بانک های عامل و صندوق کارآفرینی امید، تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

حبیبی اظهار کرد: مرحله دوم تسهیلات اشتغال روستایی بزودی به بانک های استان ابلاغ می شود لذا از مدیران بانک های عامل و صندوق کارآفرینی امید درخواست می کنیم برای پرداخت به موقع تسهیلات آماده باشند.

حبیبی یاداور شد: پرداخت این تسهیلات فرصت مناسبی برای رونق و توسعه روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرهاست اما نظارت بر این تسهیلات باید به صورت جدی انجام شود تا در مسیر تعیین شده از سوی دولت هزینه شود.

معاون اقتصادی استانداری قزوین افزود: در روزهای پایانی سال برای پرداخت بموقع این تسهیلات هیچ بهانه ای قابل قبول نیست و بانک ها و صندوق کارآفرینی امید باید طرح های قابل پرداخت را به سرعت آماده کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار