مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص علت خاموشی شب گذشته برخی خیابان‌های مرکز شهر اهواز گفت: این قطعی برق بر اساس برنامه زمانبندی و از پیش اعلام شده انجام گرفت تا نسبت به ساماندهی و تغییر شبکه برق بازارهای مرکز شهر اهواز اقدام شود.
کد خبر: ۶۹۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 31 December 2018

حسن کریمی با اشاره به اعمال خاموشی شب گذشته برخی خیابان‌های مرکز شهر اهواز اظهار کرد: در راستای پایداری، تقویت و بهینه سازی شبکه برق در شهرستان اهواز، مطابق برنامه زمانبندی شده، فاز اول اجرای پروژه ساماندهی و تغییر شبکه برق بازار مرکزی اهواز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در این زمینه به دنبال آن هستیم تا شبکه برق بازار مرکز شهر اهواز از ساختاری فرسوده و قدیمی به ساختار تلفیقی جدید با پایداری بیشتر تغییر پیدا کند تا شاهد ارتقا پایداری شبکه برق در این مناطق باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: شب گذشته از از ساعت ۲۳ تا ساعت ۶ صبح امروز حدفاصل خیابان حضرت امام خمینی (ره) تا خیابان طالقانی و خیابان دکتر شریعتی تا آزادگان خاموشی‌هایی اعمال شد تا گروه‌های عملیاتی بتوانند در مناطق مورد نظر نسبت به تغییر شبکه اقدامات لازم را انجام دهند.

کریمی ادامه داد: گروه‌های متعدد عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز شب گذشته در حدفاصل خیابان شریعتی تا مسلم و خیابان‌های شهید کیوان(کاوه) و شهید غفاری و نیز کوچه پشت سینما آفریقا و مسجد شهید بهشتی با اعمال خاموشی مقطعی نسبت به تعویض کلیه تجهیزات فرسوده و نصب شبکه جدید برق اقدام کردند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار