بازدید شبانه امام‌جمعه با لباس مبدل از گمرک بیله‌سوار
امام‌جمعه بیله‌سوار گفت: از این پس از ادارات و برخی مجموعه‌ها با لباس مبدل بازدید خواهم کرد تا روشن شود آیا عملکردها مطابق اظهارات مدیر و کارکنان هست یا خیر!
کد خبر: ۶۹۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 31 December 2018

به گزارش تابناک اردبیل، در پی وصول گزارشات متعدد از وضعیت نابسامان گمرک بیله‌سوار، حجت‌الاسلام جدایی با لباس مبدل و به شکل ناشناخته به بازدید و بازرسی وضعیت گمرک رفت تا شکایات مردمی را مورد بررسی قرار دهد.

حجت‌الاسلام جدایی که در ماه‌های اخیر با اظهار نظرهایی متفاوت با رنگ و بوی مردمی به عنوان چهره‌ای محبوب و مردمی شناخته شده است، با حضور در گمرک بیله‌سوار شکایاتی در خصوص برخورد نادرست رانندگان با مسافران به ویژه اتباع آذری را بررسی کرد.

وی پیش از این در تریبون‌های نماز جمعه به طرح دغدغه‌های فرهنگی و مشکلات مردم پرداخته بود و با راه‌اندازی کمپین زیباسازی شهر اردبیل و کاشت نمادین درخت، گروه‌های مردمی را جهت فرهنگسازی و مشارکت در زیباسازی شهر اردبیل دعوت کرد.

امام جمعه بیله‌سوار که کمتر از 100 روز از حضورش در شهرستان بیله‌سوار سپری شده، به دلیل پرداخت به دغدغه‌های اصلی و به‌روز مردم یکی از چهره‌های محبوب در شهرستان بیله‌سوار است که خیل عظیمی از جوانان را در برنامه‌های فرهنگی خود همراه کرده  و در شبکه‌های مجازی فعالیت‌های فرهنگی وی بازتاب‌های گسترده‌ای داشته است.

امام جمعه بیله‌سوار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تشریح هدف بازدید از گمرک مرزی اظهار داشت: این بازدید با هدف بررسی مشکلات گمرک و اتفاقات محوطه گمرک و برخی بدرفتاری های گزارش شده از سویی رانندگان انجام شد.

حجت‌الاسلام اصغر جدایی با تاکید بر اینکه شهروندان مراجعات متعددی به دفتر امام جمعه داشته و شکایاتی از نحوه برخورد رانندگان به ویژه با اتباع آذری داشتند، تصریح کرد: برای بررسی دقیق و ارزیابی واقعیت‌ها با لباس مبدل و به صورت ناشناس به گمرک مراجعه کردم.

وی افزود: متاسفانه نبود تاکسیرانی در بیله‌سوار سبب شده تا هر فردی بدون نظارت بتواند  در اطراف گمرک به مسافرکشی اقدام کند و مافیایی تشکیل شده بود که اتباع آذری و برادران و خواهران مسلمان ما در بدو ورود دچار مشکل می شدند.

امام جمعه بیله‌سوار  بیان کرد: اینکه برادران مسلمان آذری ما بعد از ورود به گمرک دچار مشکل شوند پسندیده نیست و بازتاب مناسبی نخواهد داشت؛ از سویی آزار و اذیت برادران و خواهران مسلمان در گمرک توسط رانندگان مغایر روحیه مهمان نوازی مردم ایران است که به دلیل اهمیت این موضوع به صورت ناشناس به گمرک مراجعه کردم.

وی تصریح کرد: بعد از احصای مشکلات با فرمانداری بیله سوار جلسه مشترکی ترتیب داده شد تا در مدت یک ماه نسبت به ساماندهی رانندگان اقدام شود.

بازدید با لباس مبدل از ادارات

 امام جمعه بیله‌سوار اظهار کرد: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی سپری شده و نباید مردم گرفتار مشکلات پیش پا افتاده‌ای مانند ساماندهی 40 یا 50 راننده تاکسی باشند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با آرمان رفع مشکلات بر مبنای آموزه های دین اسلام به پیروزی رسیده است، اظهار کرد:  مسئولان باید در بین مردم بوده و به دغدغه‌های آن ها رسیدگی کنند چراکه وظیفه هر مدیر و مسئولی پاسخ به دغدغه‌ها و مشکلات مردمی است.

جدایی اظهار کرد: بازدید با لباس مبدل نخستین و اقدام بنده نیست و پس از این از ادارات و برخی مجموعه ها با لباس مبدل بازدید خواهم کرد تا واقعیت ها مشخص شود که آیا عملکرد اداره مطابق اظهارات مدیر و کارکنان وی است.

امام جمعه بیله‌سوار  با تاکید بر اینکه هدف اصلی بنده از بازدیدهای ناشناس احصا واقعیت‌های جامعه است، افزود: لازم است تمامی تصمیم‌گیری‌ها بر اساس واقعیت‌ها انجام شود و به عنوان مثال در شورای اداری شهرستان بر اساس واقعیت ها تصمیم‌گیری کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
اگر ناشناخته رفته پس این عکس کی گرفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
خخخ
محمد اسد نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
می تونسته راننده یا منشی اش عکس را گرفته باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار