در دهه فجر؛
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در دهه فجر از افتتاح عملیات اجرایی ۸۷ طرح گازرسانی در استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ 06 January 2019

افتتاح ۸۷ طرح گازرسانی در استان قزوین 

به گزارش تابناک قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری بیان کرد: در دهه فجر امسال افتتاح گازرسانی به ۶ روستا، ۴۹ واحد صنعتی و آغازعملیات اجرایی گازرسانی به ۳۲ روستا در نقاط مختلف استان قزوین انجام می شود.

وی اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۶ روستای غریب مزرعه، ککجین، کوکج، دشت آهو، سنجدر و اسفستان به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد و ۲۵۵ خانوار ساکن در این ۶ روستا از گاز طبیعی برخوردار می شوند. ۲۲ میلیارد ریال صرف هزینه گاز رسانی به این روستاها شده است.

بوشهری ازآغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۲ روستای استان خبرداد و اظهار کرد: مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی این ۳۲ روستا واقع در منطقه الموت، در دهه فجر امسال انجام خواهد شد و پیش بینی می شود برای اجرایی شدن آن ۲۹۲ میلیارد ریال بودجه تخمین زده شده است.

وی اشاره کرد: در حال حاضر ۳۳ روستای منطقه الموت از نعمت گاز بهره مند هستند. عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۱ روستای دیگر نیز درحال اجراست که امیدواریم حداکثر تا هفته دولت سال بعد به شبکه سراسری متصل شوند.

بوشهری افزود: ۴۹ واحد صنعتی- تولیدی در دهه فجر امسال با هزینه ای بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال به شبکه سراسری متصل می شوند. با بهره گیری این واحدها از گاز طبیعی تعداد واحدهای صنعتی گاز دار استان به ۳ هزار و ۴۲ واحد صنعتی جزء و عمده خواهد رسید که امیدواریم با استقبال صاحبان صنایع این تعداد با سرعت بیشتری افزایش پیدا کند.

 

برچسب ها: دهه فجر ، گازرسانی ، گاز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار