دادستان قزوین:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از آزاد شدن ۴ متهم بازداشت شده در پرونده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با تبدیل قرار بازداشت موقت و تودیع وثیقه خبر داد.
کد خبر: ۷۰۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 07 January 2019

آزادی ۴ متهم پرونده اداره کل میراث فرهنگی قزوین با قرار وثیقه 

به گزارش تابناک قزوین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمد قاسمی در خصوص صدور قرار وثیقه برای متهمان پرونده اداره کل میراث فرهنگی قزوین گفت: همانطور که رییس کل محترم دادگستری استان نیز در اخبار قبلی اعلام داشتند که در صورت تکمیل تحقیقات مقدماتی طبق مقررات قانونی نسبت به صدور قرار تامین مناسب برای متهمان بازداشت شده، اقدام خواهد شد به همین دلیل بازپرس پرونده پس از تحقیق، تفهیم اتهام و اخذ دفاعیات متهمان نسبت به فک قرار قبلی و تبدیل آن به قرار وثیقه اقدام کرد که متهمان پس از تودیع وثیقه آزاد شدند. ضمن اینکه برای دونفر از مدیران  قرار نظارت قضایی مبنی بر عدم حضور ایشان در محل کار صادر شده است.

دادستان مرکز استان افزود: حسب گزارش اداره کل بازرسی استان قزوین در این پرونده برخی از مدیران اداره کل میراث فرهنگی قزوین و افرادی خارج از اداره به اتهامات تضییع حقوق بیت المال، مداخله و تبانی در معاملات دولتی، جعل سند، اختلاس و ارتشاء از سوی دادسرای قزوین تحت تعقیب قرار گرفته اند و پرونده هنوز در مراحل ابتدایی است و تحقیقات بدون وقفه ادامه دارد.

قاسمی در پایان تاکید کرد: دستگاه قضایی استان فارغ از هرگونه نگاه سیاسی و جناحی، صرفا بر اساس قانون به پرونده ها رسیدگی می نماید و انتظار این است که اخبار مرتبط با این پرونده از طریق روابط عمومی دادگستری قزوین پیگیری گردد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار