سخنگوی وزارت خارجه:
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رییس جمهوری آمریکا بداند ملت ایران هیچگاه در برابر فشار های ظالمانه آمریکا سر فرود نخواهد آورد.
کد خبر: ۷۰۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 07 January 2019

 

به گزارش روز دوشنبه تابناک قزوین از مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه ، «بهرام قاسمی» در واکنش به اظهارات اخیر رییس جمهوری آمریکا گفت: ایشان همچون همیشه، بدون آموختن درسی از تاریخ تحولات دهه های اخیر و باز بینی سیاست های سرا پا غلط اسلاف خود در قبال این منطقه و ایران، بار دیگر سخنانی بی منطق و از سر نفرت را نسبت به مردم این سرزمین باستانی مطرح کرده است.
وی افزود: این سخنان باز تکرار همان زیاده خواهی و جاه طلبی های قدرت های قرون وسطایی و تاریخ مصرف گذشته است. 
سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: خیال پردازی و اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا تاکنون علیرغم همه تلاش های کینه توزانه انها نسبت به مردم ایران راه بجایی نبرده و بی شک در آینده نیز نخواهد برد.
قاسمی یادآور شد: ترامپ صرفا آرزوهای باطل و محال خود را بیان می کند که با واقعیت های موجود هیچ تطابقی ندارد. او می داند جمهوری اسلامی ایران دهه هاست با فشارها و سیاست های تحریمی آمریکا آشنا و رو در رو است.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ترامپ بداند ملت ایران هیچگاه در برابر فشار های ظالمانه آمریکا سر فرود نخواهد آورد.
به گزارش ایرنا، «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا روز گذشته – یکشنبه - در واشنگتن و در جمع گروهی از خبرنگاران مدعی شد که اوضاع ایران اصلا خوب نیست. کنار گذاشتن توافق وحشتناک هسته‌ای با ایران، اثر عظیمی روی آن‌ها داشته و دارند نیروهایشان را از همه‌جا عقب می‌کشند و می‌خواهند مذاکره کنند.

 

منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار