رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین اعلام کرد: یخ‌نورد قزوینی به رقابت‌های جام جهانی یخ‌نوردی اعزام می شود.
کد خبر: ۷۰۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 12 January 2019

یخ‌نورد قزوینی در راه صعود به مسابقات جام جهانی
به گزارش تابناک قزوین، غلامحسین نیکونام بیان کرد: محسن بهشتی‌راد یخ‌نورد ارزشمند استان به همراه ملی‌پوشان کشور، تهران را به مقصد سئول کره جنوبی محل برگزاری رقابت‌های یخ‌نوردی قهرمانی جهان ترک کرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: بهشتی‌راد بدون شک یکی از بخت‌های مسلم کسب مدال برای جامعه ورزشی یخ‌نوردی استان و کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان خواهد بود.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان افزود: بهشتی‌راد پیش‌ ازاین در مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت‌های جام جهانی یخ‌نوردی، قابلیت‌های خود را برای تیم ملی کشورمان در جریان رقابت‌های جام جهانی یخ‌نوردی به نمایش گذاشته است.

وی تصریح کرد: بهشتی راد سال گذشته در رقابت‌های یخ‌نوردی قهرمانی آسیا موفق شد بالاتر از سایر رقبای خود عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند.

نیکونام اظهار داشت: این ورزشکار ارزنده استان و کشور دو ماه قبل هم در جریان رقابت‌های جام جهانی روسیه در بخش کمباین در حالی در بخش انفرادی صاحب عنوان چهارم شد که در بخش تیمی به همراه تیم ملی یخ‌نوردی کشورمان موفق شد سکوی نایب‌قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اظهار امیدواری کرد که محسن بهشتی‌راد یخ‌نورد ملی‌پوش استان بتواند در جریان رقابت‌های جام جهانی یخ‌نوردی بار دیگر شایستگی‌های خود را به رخ بکشد و با نشان ارزشمند طلا این مسابقات را ترک کند.

به گزارش تابناک قزوین، مسابقات یخ‌نوردی قهرمانی جهان از فردا با شرکت برترین‌های این رشته ورزشی به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار