آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در بیمارستان تخصصی اطفال قدس حضور یافت ، روز پرستار را به جامعه پرستاری تبریک گفت.
کد خبر: ۷۰۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 12 January 2019

حضور امام جمعه قزوین در جمع پرستاران

 

به گزارش تابناک قزوین، آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین روز شنبه با حضور در بیمارستان تخصصی اطفال قدس، با اهدای گل و شیرینی روز پرستار را به پرستاران این بیمارستان و جامعه پرستاری تبریک گفت و از بخش‌های مختلف بیمارستان قدس بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با پرستاران بیان کرد: زحمت‌هایی که متحمل می‌شوید به معنای واقعی کلمه عبادت و بندگی محسوب می‌شود و شب‌هایی که در مراقبت از بیماران بیدار می‌مانید و بی‌خوابی را تحمل می‌کنید، ثواب عبادت، بندگی و نماز شب برای شما خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: ضعیف‌ترین بندگان خدا که نیاز به محبت و کمک دارند، زیر دست شما هستند و ان‌شاءالله خدای متعال زحمات و خدمات شما را قبول کند و برکت زندگی دنیا و ذخیره آخرتتان قرار گیرد.

آیت الله عابدینی یادآورشد: کار پرستاری طاقت‌فرسا و پر زحمت است و گاهی خدمت‌رسانی به بیماران با دشواری‌های زیادی همراه است اما کار شما بسیار ارزشمند است و برکات بسیاری برای شما به همراه خواهد داشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار