شبکه تعاون روستایی استان:
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین اظهار کرد: بیش از ۳۲هزار و ۸۳۷ لیتر مواد سوختی در روستاهای قزوین توزیع شده است.
کد خبر: ۷۰۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 13 January 2019

 ØªÙˆØ²ÛŒØ¹Û³Û² هزار لیتر مواد سوختی در روستاهای قزوین

 

به گزارش تابناک قزوین، محمود محمودی اشاره کرد: یکی از کارهای شبکه تعاونی‌های روستایی، عاملیت توزیع مواد سوختی بین روستائیان و کشاورزان است و در ۹ ماهه امسال بیش از ۳۲ هزار و ۸۳۷ هزار لیتر انواع مواد سوختی شامل  بنزین، گازوئیل و نفت سفید و ۲۷۶ هزار و ۵۴۰ کیلو گاز بین بهره‌برداران و تولیدکنندگان روستایی استان قزوین توسط شبکه تعاون روستایی توزیع شد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین اعلام کرد: هدف از توزیع سوخت، حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستاها و سهولت در رفت و آمد روستائیان است.

محمودی به فعالیت ۱۳۳ فروشگاه تعاون روستایی در استان اشاره کرد و یادآور شد: یکی از پتانسیل های بالقوه تعاونی های روستایی، وجود شبکه فروشگاهی گسترده در کلیه نقاط روستایی استان است که وظیفه ارائه خدمات مورد نیاز در روستاها را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: در فصل زمستان میزان مصرف مواد سوختی در سطح روستا ها افزایش یافته و به تبع آن میزان توزیع سوخت نیز افزایش خواهد یافت و شبکه تعاون روستایی با گستردگی قابل توجه در سطح استان سبب سرعت بخشیدن به خدمات رسانی در سطح روستاها می شود.

این مسئول افزود: در این مدت همچنین ۱۵۵ هزار و ۷۸۴ میلیون ریال ارزش کالاهای فروش رفته از طریق فروشگاه ها، ۳۰ هزارو ۲۱۳ میلیون ریال تامین متمرکز کالا از طریق اتحادیه استان صورت گرفته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار