مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اعلام کرد: به دنبال بارش برف در همه محورهای مواصلاتی استان قزوین تمام نیروهای امدادی در استان در آماده باش کامل هستند.
کد خبر: ۷۰۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ 14 January 2019

 Ù†ÛŒØ±ÙˆÙ‡Ø§ÛŒ امدادی در استان قزوین در آماده باش کاملند

به گزارش تابناک قزوین، قدرت الله مهدی خانی با بیان اینکه نیروهای امدادی  استان در وضعیت آمادگی کامل هستند گفت: به دلیل بارش برف در همه محورهای مواصلاتی و یخ زدگی سطح برخی جاده ها تمامی نیروهای امدادی در آماده باش کامل هستند تا در صورت لزوم به کمک مردم بشتابند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های راهداری با استقرار در راهدارخانه ها و تردد در جاده ها نسبت به نمک پاشی و برف روبی در همه مناطق کوهستانی اقدام کرده اند و در حال حاضر همه مسیرها باز است و تردد در آنها جریان دارد.

 

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین افزود: تیم های پلیس راه، راهداری، اورژانس، آتش نشانی، جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل هستند و خدمت رسانی به مسافران و رانندگان در جاده های استان ادامه دارد.

 

مهدی خانی عنوان کرد: از شهروندان انتظار داریم در فصل زمستان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت نیاز ضمن اطمینان از سالم بودن خودرو و پر بودن باک بنزین، با همراه داشتن زنجیر چرخ و پوشاک گرم، با احتیاط کامل تردد کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار