امروزه با گسترش فروشگاه های اینترنتی، الزامات اولیه سفر نیز به صورت آنلاین به فروش می‌رسد. دیگر خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار یا بلیط اتوبوس آنقدر ساده شده است که با یک گوشی یا تبلت متصل به اینترنت نیز می‌توانید در کمترین زمان برای سفر هوایی یا زمینی خود آماده شوید. با این حال اگر هنوز نتوانسته اید از میان انبوه سامانه های فروش اینترنتی بلیط، یک وبسایت را برای خرید برگزینید، بد نیست با قاصدک 24 آشنا شوید!
کد خبر: ۷۰۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵ 15 January 2019

 

 

قاصدک 24

خرید بلیط هواپیما و خرید بلیط قطار در کوتاهترین زمان

سامانه جامع خرید بلیط اینترنتی قاصدک 24، متعلق به شرکت فرش تا عرش کارمانیا یکی از معتبرترین سامانه های ارائه دهنده خدمات سفر و گردشکری فعال در کشور است. این سایت طی همکاری با شناخته شده ترین شرکت های هواپیمایی و کارگزاران ریلی کشور، بلیط هواپیما و قطار را در کلیه مسیرهای موجود عرضه می‌کند. خرید بلیط هواپیما از وبسایت قاصدک 24 در دو بخش پروازهای داخلی و خارجی صورت می‌پذیرد. از این رو برای این کار تنها کافیست با انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود به فهرست کاملی از بلیط های هواپیما دست یابید و بلیط متناسب با بودجه و سلیقه خود را در کوتاهترین زمان ممکن خریداری نمایید. پروسه فروش بلیط قاصدک 24 نیز به همین منوال صورت می‌پذیرد با این تفاوت که برای خرید بلیط قطار می‌بایست به بخش "بلیط قطار" در صفحه نخست وبسایت مراجعه نمایید و بلیط قطار خود را به صورت یک طرفه یا رفت و برگشت و یا حتی به صورت کوپه دربست رزرو و خریداری کنید.

بلیط هواپیما خارجی

برای خرید بلیط هواپیما خارجی از وبسایت قاصدک 24 به این نکته توجه کنید که حتماً فرودگاه مورد نظر در شهر مقصد را از لیست نمایش داده شده در فیلد مربوطه برگزینید. سپس با وارد نمودن اطلاعات خود و همراهانتان می‌توانید عملیات پرداخت بانکی را تکمیل و نسخه پی دی اف بلیط مربوطه را در آدرس ایمیل خود دریافت نمایید. برای این منظور خواهشمندیم حتماً به هنگام ثبت نام، دقت لازم را نسبت به درج صحیح مشخصات و اطلاعات تماس خود در سیستم به کار گیرید.

خرید بلیط چارتر و لحظه آخری

اگر به عنوان یک کاربر، اولین باری است که از قاصدک 24 خرید می کنید بد نیست بدانید که تنها یک مقایسه ساده با دیگر سامانه های فروش آنلاین بلیط کافیست، تا متوجه شوید که برای رزرو بلیط چارتر یا لحظه اخری هواپیما نیازی به انجام پروسه های طولانی و پیچیده خرید ندارید. در واقع برای خرید بلیط چارتر در قاصدک 24 می بایست پس از آنکه مبدا و مقصد خود را مشخص کردید، لیست بلیط های نمایش داده شده را بررسی و آن را با ابزارهای موجود در سامانه فیلتر نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن به بلیط چارتر مورد نظر خود دست یابید. در مرحله بعد، بر روی گزینه فروش بلیط چارتر دلخواه خود کلیک و اطلاعات مسافرین را در فیلدهای مشخص شده وارد نمایید.
فراموش نکنید بلیط چارتر خریداری شده از سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 بر اساس قوانین موجود، تنها متعلق به خریدار است و غیر قابل انتقال به غیر و تغییر تاریخ یا ساعت پروازی می‌باشد. از این رو توصیه می‌گردد تنها در صورتی که از زمان و امکان سفر خود اطمینان دارید، نسبت به خرید بلیط چارتر هواپیما اقدام نمایید.

امکان خرید بلیط اتوبوس، خدمتی نو از قاصدک 24

امروزه امکان خرید بلیط اتوبوس در سامانه های جامع خدمات سفر، سبب صرفه جویی در زمان مسافر و عدم نیاز به مراجعه حضوری وی به آژانس های مسافرتی شده اما آنچه که سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 را از سایر سامانه های فروش بلیط اتوبوس متمایز می‌سازد، کاربری ساده و سریع این سایت است. چرا که کلیه مراحل فروش بلیط اتوبوس در قاصدک 24 به صورت آنلاین صورت می‌پذیرد و یک تیم پشتیبانی مجرب 24 ساعته برای پاسخگویی به کاربران، در صورت بروز هرگونه سوال یا اشکال در مراحل خرید آماده اند. در پایان یادآور می‌شویم امکان دسترسی به بخش "بلیط اتوبوس" به عنوان تازه ترین خدمت مجموعه قاصدک 24، به زودی برای کاربران گرامی این سامانه مهیا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار