مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان از اهدای مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری المپیک لندن به نواب نصیرشلال با برگزاری مراسمی در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 16 January 2019

افشین حیدری شامگاه سه‌شنبه در مراسم معارفه رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان خوزستان اظهار کرد: توسعه زیر ساخت های استان برای ما خیلی مهم هست و ما با بالاترین میزان بودجه می توانیم با برنامه ریزی مدون این معضلات را حل کنیم.

حیدری افزود: پروژه های زیادی در طی این ۱۰سال نیمه کاره رها شده بودند که ما قصد اتمام پروژه های نیمه کاره را داشتیم. خوشبختانه در دو هفته آینده با سفر وزیر ورزش و جوانان به استان خوزستان، طرح های ورزشی زیادی را به بهره برداری خواهیم رساند.

حیدری یادآور شد: پروژه هایی همانند سالن شهید سروندی اندیمشک که جزئی از بهترین سالن های ورزشی کشور به شمار می‌رود در این سفر افتتاح می‌شود. همچنین ورزشگاه بزرگ بندر ماهشهر را تا آخر امسال افتتاح خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی زیادی را در استان برگزار خواهیم کرد، بیان کرد: امسال مسابقات زیادی مثل مسابقات وزنه برداری انتخابی المپیک ۲۰۲۰ و مسابقات بین المللی کشتی فرنگی در استان خوزستان برگزار خواهد شد. همچنین در مراسمی مدال طلای المپیک لندن نواب نصیر شلال را که پس از هفت سال به او تعلق گرفت را به او اهدا خواهیم کرد.

حیدری در خصوص همکاری بسیج ورزشکاران و اداره کل تربیت و بدنی استان خوزستان نیز گفت: اولویت طرح های همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران مناطق حاشیه ای است. ما به همراه سپاه ولی عصر (عج) طرح های خوبی را مدنظر داریم که با رویکرد های جهادی، عملی خواهد شد؛ پروژه هایی که می تواند به کودکان و نوجوانان حاشیه نشین کمک زیادی را به عمل آورد.

وی گفت: در هفته آینده پکیجی با عنوان پکیج لوازم ورزشی را در مدارس عین دو و حاشیه اهواز با حضور شریعتی استاندار خوزستان توزیع خواهیم کرد.

نواب نصیرشلال در المپیک لندن با مهار وزنه ۱۸۴ کیلوگرم در یک ضرب و ۲۲۷ کیلوگرم در دو ضرب و با مجموع ۴۱۱ کیلوگرم در دسته ۱۰۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

این در حالی بود که اولکسی توروختی اوکراینی با مجموع ۴۱۲ کیلوگرم مدال طلای این دسته را به خود اختصاص داد ولی از سوی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، نام توروختی در بین دوپینگی‌های آن سال قرار گرفته و به همین دلیل مدال نقره نماینده ایران به طلا تبدیل شد و وزنه‌بردار لهستانی که در آن رقابت‌ها بر سکوی سوم قرار گرفته بود، به این ترتیب صاحب مدال نقره خواهد شد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار