گویا لرهای کوچک (لرستانی ها) چندان تمایلی به پذیرش دستپخت مرد با نفوذ لرهای بزرگ (کهگیلویه و بویراحمدی ها) ندارند !
کد خبر: ۷۰۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 19 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدتی است که زمزمه هایی مبنی بر فرمانداری رحیمی فرماندار فعلی گچساران در بروجرو به گوش می رسد. اینکه این موضوع واقعا نهایی شده است یا اینکه بنابر شگردهای رسانه ای تاجگردون و اطرافیانش فقط برای محک بود ، موضوعی است که تا چند روز آینده مشخص می شود . اما یک نکته کاملا مشهود است و آن اینکه تاجگردون یا نمی خواهد و یا نمی تواند مدیران ضعیف و مدیران حاشیه ای خود در استان را از قطار دولتی ها پیاد کند چرا که همه ی گماشتگان تاجگردون از حکم قضایی گرفته تا مدیران ضعیف و مدیران پر حاشیه در نهایت اگر جابه جا می شوند ، جایی بهتر از قبل می روند.
اخیرا اعلام شده که رحیمی فرماندار گچساران قرار است با نفوذ غلام رضا تاجگردون به لرستان برود تا در کنار خادمی در این استان فرماندار شهرستان بروجرد شود. اما گویا لرهای کوچک (لرستانی ها) چندان تمایلی به پذیرش دستپخت مرد با نفوذ لرهای بزرگ (کهگیلویه و بویراحمدی ها) ندارند !
 
گلایه لرستانی ها از مدیران ضعیف کهگیلویه و بویراحمدی / لرهای کوچک دست پخت لر بزرگ با نفوذ را نمی خواهند!
 
بر همین اساس یکی از خبرنگاران این استان طی یادداشتی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمدی لرستان صراحتا با این انتصاب مخالفت کرده است.
محمد فیضی پیشکسوت مطبوعات لرستان در یادداشتی که در پایگاه یافته منتشر شده است خطاب به استاندار خادمی نوشت:
بروجرد دومین شهر بزرگ لرستان پس از خرم‌آباد است که اقتصاد اول استان در آن فعال و پویا می‌باشد، به همین دلیل نیازمند حساسیت و توجه بیشتر در انتصابات است.
سال‌هاست فرمانداری ویژه بروجرد محل آزمون‌وخطای مدیریت ارشد استان است، به‌طوری‌که عمر مدیریت ارشد این شهرستان یا همان فرماندار ویژه از حاشیه امنیت برخوردار نیست.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان، بالاخره رضا آریایی که اصالتاً بروجردی و سال‌ها در استانداری لرستان صاحب مسئولیت بوده و به مرد و مدیر اخلاق معروف است سکان هدایت فرمانداری شهرستان بروجرد را البته با حکم سرپرستی بر عهده گرفت.
آریایی که از محبوبیت ویژه‌ای در نزد مردم بروجرد برخوردار است به‌خوبی توانسته‌ در شهرستان بروجرد مدیریت کند، وی که تعامل نزدیکی با اصحاب رسانه سراسر استان دارد این روزها مورد کم‌لطفی و بی‌مهری مدیریت استان قرارگرفته، گویا قرار است فرماندار یکی از شهرستان‌های استان کهکیلویه و بویراحمد که هم تبار استاندار است به‌زودی حاکم بروجرد شود.
 
گلایه لرستانی ها از مدیران ضعیف کهگیلویه و بویراحمدی / لرهای کوچک دست پخت لر بزرگ با نفوذ را نمی خواهند!

شنیده‌ها حکایت از آن دارد با هماهنگی دو نماینده بروجرد در مجلس، استاندار و یکی از نمایندگان بانفوذ کهکیلویه و بویراحمد در مجلس، فرماندار بروجرد مشخص‌شده است و در آینده نزدیک معارفه خواهد شد. ورود یک مدیر کهکیلویه و بویراحمدی دیگر به لرستان خشم مردم بروجرد، استان و اصحاب رسانه را برانگیخته است.
به‌راستی اگر فرماندار گچساران مدیر قوی و با نبوغی است چرا اجازه نمی‌دهند به مردم شهر خودش خدمت کند و می‌خواهند او را راهی بروجرد کنند؟ آیا در بروجرد به این بزرگی، مدیری در حد و قواره فرماندار گچساران پیدا نمی‌شود؟
خواسته مردم بروجرد حفظ رضا آریایی به‌عنوان فرماندار بروجرد است، از طرفی مردم لرستان علی‌رغم احترام زیادی که برای مردم شریف کهکیلویه و بویراحمد قائل‌اند اما به خاطر ضعف مدیران بویراحمدی، خاطره خوبی از آن‌ها در لرستان ندارند، بهتراست استاندار برای مردم بروجرد ارزش قائل شود و به افکار آن‌ها احترام بگذارد و در تغییر فرماندار بروجرد سعه‌صدر داشته باشد و برای آبادانی بروجرد تدبیر ویژه بی اندیشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
وچو سی دزدی وغارت کردن آ زادترن
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
من چند تا همکار تو لرستان دارم مکن مردم استان اصلا از اقای خادمی و اقای موحد راضی نیستند
دوگانه سوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
بیچاره لرستانیها استخانی در گلو گیرکرده دارند تا بیان این استخوان را در بیاورند در نیامده اسختوان دیگری بچپونند در حلقومشون .
ضعیف ترین استاندار در طول تاریخ بویراحمد که حتی دست رییسی ومسعود حسینی را از پشت بست جناب خادمی بودند ولرستان با این همه مدیران بنام گرفتار ابن الضعف الموسی الخادمی شدند بیچارها خدایی دیگه بسشونه حداقل بفرستیدشون یزد یا بوشهر تا ی چیزی یاد بگیرند بعد بیان اینجا جناب تاجگردون خوایی اینکا را نکن خواهش میکنم
ی ضرب المثلی هست میگویند دختر کور وشلتو خارج از ایل شوهر ندید که ابروی ایل بره نکن نکن نکن نکن
شهروند درجه 2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
خادمی انسان بدی نیست اون چاپلوس همراهش هم تو استان کهکیلویه وبویراحمد خرابش کرد هم تو لرستان اخرش هم میدونم بخاطر کاراش مثل معاون استاندار ک ب حکم شلاق و مصادره اموال نامشروع که به نام خودش و خانواده و نزدیکانش هست براش صادر میشه خدا کنه دکتر خادمی بیشتر از این بدنامش نشه،البته لرستان هم یه حاکم شحاع مثل مزارعی میخواد.اکه مزارعی سرش خلوت شد میره سر وقت کاراش تو استان ک ب فقط شانس بیاره مزارعی بازنشست بشه یا از اینجا بره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
انصافا وجدان خودمان راقاضی قراردهیم کاری به جناح ویاخط خطوط نداشته باشیم به طایفه قوم وقبیله هم چنین چندسالی اقای خادمی استانداربودچکارکردبرای استان ما واقعا بیچاره به مردم لرستان والله فکرکنم هرهم استانی بی تفاوتی هم که باشددوست داردیک هم زبانی خود رشد سیاسی ورجال مملکتی شود مثل خانواده مادرخوشبخت وخوش شانس کشور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار