وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی فوتبال شخصیت قهرمانی دارد و با حمایت مردم، کادر مربیگری خوب می تواند به آرزوی 42 ساله خود برسد.
کد خبر: ۷۰۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 21 January 2019

Image result for ‫وزیر ورزش و جوانان‬‎

 

به‌ گزارش ‌تابناک قزوین، مسعود سلطانی فر، در مورد پیروزی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019، بیان‌ کرد: در مرحله یک هشتم نهایی تیم‌ ‌ملی در حد نام، موقعیت و شخصیتی که قائل بودیم ظاهر شد. ما فرصت داشتیم یکی دو گل دیگر بزنیم و پیروزی پر رنگ‌تری داشته باشیم. این تیم شخصیت قهرمانی دارد و باورمان این است که با حمایت  مردم و تدارک خوب و کادر مربیگری خوب موقعیت استثنایی برای ایران به وجود می‌آید و تیم‌ ‌ملی به آرزوی 42 ساله خود می‌رسد. من قبلا هم باور داشته ام که این تیم قهرمان می‌شود. نباید بگذاریم حاشیه‌ای پیش آید و باید تمام هم و غم ما حضور در مسابقات بعدی باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که بین عربستان و ژاپن ترجیح می‌دهد کدام تیم حریف تیم‌ ‌ملی ایران شود، گفت‌: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید به فکر این مسائل باشد و باید توان بردن هر تیمی را داشته باشد. اما به‌ هر حال هر مرحله جلوتر می‌رویم حریفان سخت‌تر می‌شوند اما این تیم شخصیت قهرمانی را دارد.

وزیر ورزش و جوانان در مورد روسای هیات‌های بازنشسته گفت‌: مجلس شورای اسلامی نظرش را داده است، اما شفاف و روشن نیست. به همین دلیل قرار است که مجددا ما استعلام کنیم و از آنها خواهش کردیم که شفاف و روشن نظرشان را بگویند تا تکلیف مشخص شود. ما 23 آذر ماه استعلام گرفتیم و آخر دی ماه نظرشان را اعلام کردند. اما همان طور که گفتم واضح و شفاف نیست. به‌ هر حال آنها باید کار تخصصی  و فنی انجام دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که با این شرایط انتخابات فدراسیونها فعلا برگزار نخواهد شد، در این باره توضیح داد: ما انتخابات فدراسیون‌ها را برگزار می‌کنیم، به جز فدراسیون‌هایی که تعداد زیادی از روسای هیات های آنها بازنشسته هستند. فدراسیون هایی که یکی، دو رییس هیات بازنشسته دارند موردی ندارد، اما مثلا کشتی چهار ــ پنج رییس هیات بازنشسته دارد که این مهم است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار