ريیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز از افزایش سرانه ورزشی این شهرستان با بهره‌برداري از طرح‌هاي جديد ورزشي در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶ 23 January 2019

«علیرضا محمدی» در اين باره تصريح كرد: سرانه ورزشی در شهرستان مهریز ۹۶ سانتی‌مترمربع به ازاي هر نفر است که ۶۶ سانتی‌متر آن مربوط به فضاهاي ورزشي تحت پوشش اداره ورزش و جوانان شهرستان و مابقی تحت پوشش ديگر نهاد‌های دولتی مهریز است.

وي با بيان اين كه همزمان با چهلمین سال انقلاب اسلامی، سه روستای خورمیز، تنگ چنار و مدوار به چمن مصنوعی تجهیز می‌شوند، از افزايش قابل توجه سرانه ورزشي در اين شهرستان خبر داد.

وي اظهار كرد: هر چند هيچكدام از روستا‌های مهریز باشگاه ورزشی ندارند ولي دهیاری‌ها به عنوان اشخاص حقوقی موسس باشگاه‌های ورزشی و شهرداری‌ با افزایش وسایل ورزشی مي‌توانند كمك شاياني به احیاي ورزش در روستا‌ها و شهر‌ها کنند.

ريیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز با اشاره به اجراي طرح سنجش سلامت بانوان در روستاهاي شهرستان، گفت: طرح سنجش ناهنجاری‌های اسکلتی بانوان در روستا‌های خورمیز و بهادران انجام شده و در دو روستای تنگ چنار و مدوار نیز به زودی انجام می‌شود.

وی با بیان این که در سال گذشته ۱۰ خانه‌‌ي ورزش در روساهي شهرستان به تجهیزات اولیه ورزشی مجهز شدند، ادامه داد: خانه‌هاي ورزش روستاهاي مداوار، بهادران، منشاد، حاجی عبدالله و ارنان نيز در دهه فجر به تجهیزات اولیه ورزشي مجهز می‌شوند.

محمدي به ديگر برنامه‌های دهه فجر امسال نيز اشاره کرد و افزود: مسابقات استعداد‌یابی تنیس روی میز ویژه پسران پنج تا هشت سال، اختتامیه مسابقات لیگ فوتبال با حضور هشت تیم و برگزاری مسابقه والیبال در روستایی بهادران از جمله اين برنامه‌هاست.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار