سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه گفت:اخذ پروانه تاکسيراني برای تمامي رانندگان آژانس‌ها لازم و ضروری است.
کد خبر: ۷۰۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 23 January 2019

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در همین راستا گشت مشترکی متشکل از اداره اماکن، تعزیرات حکومتی، معاونت بازرسی صنعت و معدن و تجارت، پلیس راهور، نماینده ، نیروی انتظامی و سازمان تاکسیرانی با هدف نظارت بر رعایت نرخ مصوب، داشتن پروانه فعالیت و دارا بودن کارت شهری تشکیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: نصب تابلو آژانس تلفنی و درج علائم بر روی بر خودرو را از الزامات آزانسهای تاکسی تلفنی عنوان و تاکیدکرد: تفاوت خودروهای تاکسی تلفنی با شخصی های مسافربر در خیابان، تابلوی آنهاست که رانندگان آژانس تلفنی موظف به نصب آن هستند.

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه گفت: در اجراي ماده 9 قانون حمل‌ و نقل و مديريت مصرف سوخت و ماده 32 قانون راهنمايي و رانندگي و آئین نامه سازمان تاکسیرانی بايد کليه رانندگان آژانس پروانه فعالیت را دريافت کنند.

سلیمانی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 2300 راننده فعال در آژانسهای تاکسی تلفنی تحت پوشش سازمان تاکسیرانی درحال فعالیت هستند و متقاضیان جدید بايد جهت دریافت پروانه تاکسيراني اقدام کنند.

به گفته این مسئول، در صورتي‌ که راننده آژانسي پروانه تاکسيراني را در مدت مقرر دريافت نکرده ‌باشد و مبادرت به جابجايي مسافر در اين شهر كند متخلف محسوب شده و به شدت با راننده خاطي برخورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با تاکید بر اینکه رانندگان آژانس‌ها براي دريافت پروانه تاکسيراني داراي شرايط لازم باشند، افزود: رانندگان آژانسي که مبادرت به دريافت پروانه تاکسيراني مي‌کند باید حتما متاهل، داراي گوهينامه‌ معتبر ، داراي کارت پايان خدمت، مدرک تحصيلي، عدم سوء پيشينه، عدم اعتياد و عدم اشتغال ‌باشند.

وی افزود: آن دسته از آژانس های بدون مجوزی که تاکنون برای گرفتن مجوز اقدام نکرده اند، هرچه سریعتر با مراجعه به سازمان تاکسیرانی برای طی مراحل قانونی و بررسی صلاحیت واگذاری مجوز اقدام کنند، چون در غیر این صورت عواقب این کوتاهی به طورمستقیم متوجه مسئولان این آژانس ها خواهد بود.

سلیمانی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن 38246565 و 38211948تماس گرفته و به بازرسی سازمان گزارش دهند، تا در اولین فرصت به گزارشات مردمی رسیدگی شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار