رئیس پلیس راه استان قزوین: در محورهای مواصلاتی استان قزوین ۲ فقره سانحه رانندگی منجر به فوت رخ داد.
کد خبر: ۷۰۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 27 January 2019

حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی قزوین 2کشته برجای گذاشت

به گزارش تابناک قزوین سرهنگ نصراله بیگلر، رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: یک تصاد منجر به فوت در آزاد راه قزوین_تهران" زیر پل هوایی موجب شد نیروهای انتظامی و پلیس راه سریعا به محل اعزام شوند.

 

سرهنگ بیگلر اضافه کرد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد فردی حدوداً ۴۰ ساله جنب آزاد راه از ناحیه سر دچار ضربه شده و به دلیل شدت جراحات وارد فوت شده است  و علت این حادثه نقض ماده ۴ ایمنی راه ها از سوی عابر پیاده به دلیل عبور در آزاد راه به میزان ۵۰ درصد و عدم نصب حفاظ و فنس از سوی اداره راه و ترابری جهت جلوگیری از عبور عابر به میزان ۵۰ درصد بوده است.

 

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در سانحه ای دیگر در حوزه پلیس راهور کمربندی تاکستان، یک دستگاه کامیون کشنده ماک با یک نفر عابر پیاده برخورد که به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت شد  که نتایج بررسی کارشناسی پلیس نشاندهنده عدم توجه به جلو راننده کشنده "ماک" نسبت به عابر پیاده بوده است.

 

سرهنگ بیگلری در پایان به شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار