استاندار قم:
استاندار قم با تأکید بر برنامه‌ریزی عملیاتی برای تأمین انرژی مورد نیاز استان قم اظهار داشت: با تمهید زیرساخت‌های لازم در تابستان سال ۹۸ باید قطعی برق به حداقل برسد.
کد خبر: ۷۰۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱ 29 January 2019

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در دیدار مدیران وزارت نیرو در استان قم با بیان ضرورت پیش بینی صحیح اعتبارات در سال آینده، دستگاه‌های متولی امور زیرساختی استان را موظف کرد برای جذب بودجه اهتمام خود را بکار گیرند.

وی مأموریت اصلی مدیران در استان را خدمت‌رسانی به مردم عنوان و اظهار کرد: جهت جلب رضایت و تأمین رفاه مردم زیرساخت‌های لازم بایستی فراهم شود.

استاندار قم ادامه داد: کارنامه هر مدیر ارزیابی توانمندی‌های اوست و مدیری موفق است که با تکیه بر ظرفیت‌هایش کارها را به‌صورت برنامه محور پیش ببرد.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری اصلی مهم برای توفیق در کارهاست، اضافه کرد: در سایه همدلی و روح همکاری تهدیدها به فرصت تبدیل می‌شود.

سرمست با تأکید بر لزوم اقدام به موقع مدیران برای تأمین نیاز برق استان، تصریح کرد: با تمهید زیرساخت‌های لازم در تابستان سال ۹۸ باید قطعی برق به حداقل برسد.

وی با اشاره به افزایش میزان بارندگی در سال جاری افزود: با این حال لازم است تا در زمینه حل مسائل مربوط به فاضلاب و نیز تفکیک منابع آبیاری و آب شرب در شهر و روستا اقدام عاجل صورت بگیرد.

استاندار قم در پایان با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی برای استفاده از انرژی‌های پاک، خاطرنشان کرد: با توجه به بازدهی برق تولیدی از پنل‌های خورشیدی و ویژگی‌های قم در بهره‌مندی از روزهای آفتابی باید برای توسعه این صنعت در استان کار شود.

لازم به ذکر است در این دیدار مدیران شرکت‌های توزیع برق منطقه‌ای قم، آب منطقه‌ای قم، نیروگاه حرارتی تولید برق قم، شرکت بازار برق پراکنده قم، آب و فاضلاب شهری و روستایی و مدیر انتقال نیروی برق قم در مورد مجموعه تحت مدیریت خود گزارش دادند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار