مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین:
این مانور با هدف آموزش پناه گیری صحیح و نحوه تخلیه و خروج اضطراری برگزار و طلاب از آخرین آموزش ها بهره مند شدند.
کد خبر: ۷۰۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 30 January 2019

مانور تخلیه اضطراری در حوزه علمیه قزوین برگزار شدبه گزارش تابناک قزوین، مانور تخلیه اضطراری در حوزه علمیه مولاوردی‌خان قزوین به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، چهارشنبه 10 بهمن ماه برگزار شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این رابطه اظهار کرد: طلاب و روحانیون ضرورت دارد که مهارتهای لازم در زمینه مدیریت بحران را کسب کنند و با مهارت های مقدماتی و اولیه مدیریت بحران در راستای پیشگیری از وقوع آسیب در حوادث و بلایای طبیعی آشنایی های لازم و کامل را کسب کنند.

 

دکتر حسن آصفی افزود : هدف از برگزاری اینگونه مانورها، افزایش تاب‌آوری و ارتقای دانش اعضاء کانون های طلاب ، برای پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از زلزله و برخورد اصولی با حوادث و سوانح است.

 

وی تصریح کرد:  این مانور با هدف آموزش پناه گیری صحیح و نحوه تخلیه و خروج اضطراری برگزار و طلاب از آخرین آموزش ها بهره مند شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد : اجرای چنین مانورهایی ضمن افزایش سطح آمادگی در رویارویی با حوادث ، میزان آگاهی افراد در نحوه بکارگیری روش های درست برای مصون ماندن از حوادث و سوانح را بصورت قابل توجهی افزایش خواهد داد.

 

مانور تخلیه اضطراری در حوزه علمیه قزوین برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار