با آغاز دهه مبارک فجر، چهلمین گلبانگ انقلاب با اجرای سرود ۱۳۵۷ نفره دانش آموزان در قزوین، با حضور مسئولان در سالن مجموعه ورزشی الغدیر نواخته شد.
کد خبر: ۷۱۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 02 February 2019

چهلمین گلبانگ انقلاب در قزوین نواخته شدبه گزارش تابناک قزوین آئین گلبانگ زنگ انقلاب در چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز(‌شنبه) با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرهنگیان و دانش آموزان در سالن مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد.

خیرالله رحمانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی‌ انقلاب اسلامی گفت:در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، جوانان و نوجوانان این مرزوبوم به ندای امام لبیک گفتند و حماسه انقلاب را خلق کردندو  امروز مفتخر هستیم که علی‌رغم توهم رئیس جمهور آمریکا و دشمنان ایران اسلامی، با عزت و اقتدار و کرامت مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را برگزار می‌کنیم.


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: دانش‌آموزان در طول تاریخ انقلاب همواره همیشه مایه فخر و مباهات ما بودند، نقش دانش‌آموزان و فرهنگیان در خلق حماسه انقلاب بی‌بدیل و بی‌نظیر بوده است و امروز نیز در کنار ۲۴۰هزار دانش‌آموز قزوینی و ۱۶ هزار فرهنگی جشن انقلاب را برگزار می‌کنیم.

چهلمین گلبانگ انقلاب در قزوین نواخته شد

رحمانی افزود: سرود ۱۳۵۷ نفره دانش آموزان قزوینی نماد و تجلی روحیه انقلابی نسل های کنونی کشور است.


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان گفت: آموزش و پرورش استان قزوین ۴۰ عنوان برنامه برای مناطق ۱۴ گانه استان تدارک دیده که از جمله آن برگزاری نمایشگاه ۴۰ واقعه انقلاب است.

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان قزوین گلبانگ زنگ انقلاب را به صدا درآمد.

 

چهلمین گلبانگ انقلاب در قزوین نواخته شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار