مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: از واحدهای صنفی کالاهای هدف از جمله گوشت،مرغ ،لبنیات ،غلات ،حبوبات و... نیز بازدید بعمل آمده و برای واحد های صنفی متخلف پرونده تشکیل شود.
کد خبر: ۷۱۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 03 February 2019

نظارت‌ها بر بازار تشدید می شود

به گزارش تابناک قزوین، محمود احمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت : دربازرسی‌های صورت گرفته توسط اکیپ گشت های مشترک ستاد نظارت بر کالاهای اساسی و اقدام و مقابله با تخلفات و جرایم مربوط که با دستور دادستان محترم کل کشور تشکیل شده است،دو فروشگاه زنجیره ای ویک فروشگاه پروتینی که اقدام به گران فروشی کرده بودند، در قزوین تعطیل شدند.

وی ادامه داد: در این گشت های مشترک که با حضور نماینده محترم دادستانی ،اداره صنعت معدن وتجارت  و صدا و سیما استان برگزار می شود،  پس از بررسی بازرسان اداره صمت و بنا بر دستور العمل ستاد نظارت بر کالاهای اساسی در  بر خورد  با تخلفات صنفی واحد های  مزبور بعلت دریافت سه بار اخطار و امتناع از رعایت قانون نظام صنفی،  اعمال قانون شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: از واحدهای صنفی کالاهای هدف از جمله گوشت،مرغ ،لبنیات ،غلات ،حبوبات و... نیز بازدید بعمل آمده و برای واحد های صنفی متخلف پرونده تشکیل شود.

 

احمدی تاکید کرد: مردم شریف استان  به عنوان همیار ما در شناسایی متخلفین می توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق شماره تلفن 124 ویا سامانه ۱۳۵ اعلام کنند، تا در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی شود. وی نسبت به هر گونه تخلف صنفی هشدار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار