دختری جوان با کودکی در آغوش مورد حمله‌ی ناشناس در قزوین قرار گرفت.
کد خبر: ۷۱۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ 04 February 2019

به گزارش تابناک قزوین، به نقل از فارس، دختر جوانیی به نام نرگس درحالیکه برادرزاده‌ی دوساله‌ی کوچک خود را در آغوش گرفته و در خیابان منظر تاکسی است توسط افراد ناشناس مورد حمله قرار میگیرد.

 

«نرگس» و «شیما» در آتش سوختند+عکس

نرگس درحالیکه دستش را برای خاموش کردن آتش روی صورت کودک قرار داده فریاد میزند: سوختم سوختم. ماشین سفیدرنگی در همین لحظه چند متر جلوتر متوقف می شود و پس از چند ثانیه از محل متواری میشود.

 این اظهارات توسط مهدی که خواهر و فرزندش قربانی شده اند بیان می شود.

مردم وقتی صدای فریادهای نرگس و شیما را می شنوند به سمت آنها رفته و بوده آنها را به بیمارستان «شهید رجایی» منتقل می‌کنند.

حادثه به قدری سریع اتفاق افتاده که افرادی که در محل حضور داشتند نتوانستند ضاربان را شناسایی کنند اما به گفته شاهدان عینی سرنشینان ماشین که یک خودروی سفید پراید بوده یک زن و دو مرد بوده اند.

این حادثه زمانی رخ داده که خواهر و فرزند مهدی در محله‌ی زیباشهر قزوین برای گرفتن تاکسی کنار خیابانی ایستاده بودند که اتومبیل پراید سفید رنگی از فاصله‌ای دور برایشان بوق می‌زند، وقتی به نزدیک آنها می‌رسد برای در عرض چند ثانیه صورت نرگس و شیما توسط اسید یا اسپری آتش‌زایی که از اتومبیل پراید به سمت آنها پرت می‌شود، می‌سوزد.

 

مهدی میگوید از هویت ضارب اطلاعی نداریم و مشخص نیست این فرد با چه قصد و نیتی این کار را انجام داده است و ما امیدواریم با بررسی دوربین‌های مداربسته منطقه بتوانیم به قصد و نیت وی پی ببریم. به دلیل اینکه حتی شماره پلاک خودرو را در دست نداریم نتوانسته‌ایم از شخص خاصی شکایت و پرونده را پیگیری کنیم.

او ادامه داد: ساعتی پس از وقوع حادثه وقتی به بیمارستان مراجعه کردم بلافاصله با پلیس برای رسیدگی به موضوع و تشکیل پرونده تماس گرفتم اما متأسفانه کسی پاسخگوی ما نبود، هزینه‌های درمانی آنقدر زیاد است که برای سه شب بستری بودن خواهر و فرزندم حدود ۷ میلیون تومان هزینه کردم و با اینکه تحت پوشش بیمه هستیم، هزینه‌های درمان را قبول نمی‌کنند.«نرگس» و «شیما» در آتش سوختند+عکس

خواهر من تنها ۲۰ سال سن دارد و در صورتی که درمانش به سرعت پیگیری نشود، ممکن است آثار سوختگی تا مدت‌های طولانی بر روی بدنش بماند.

بیمه به ما اعلام کرده به دلیل اینکه این پرونده ضارب دارد نمی‌تواند هزینه‌های درمانی را پوشش دهد و متأسفانه هیچ نهادی برای پیدا کردن ضاربان به ما کمک نمی‌کند، برخی از شاهدان حادثه اعلام کرده‌اند که در آن منطقه دوربین‌های مداربسته قرار داشته است و من از پلیس و قوه قضاییه درخواست دارم برای شناسایی ضاربان به ما کمک کنند و به فریادمان برسند.

به دلیل اینکه توان پرداخت هزینه‌های درمانی را نداشتم خواهر و فرزندم را از بیمارستان مرخص کرده‌ام و برای هزینه‌هایی که تا کنون صرف شده چکی را به عنوان ضمانت نزد بیمارستان قرار داده‌ام. خواهر و فرزندم به دلیل اینکه از ناحیه دست سر و صورت دچار سوختگی شدید شده‌اند، نیازمند درمان و رسیدگی هستند اما من یک کارگر ساده‌ام و توان پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور درمان را ندارم.

«نرگس» و «شیما» در آتش سوختند+عکس

اکنون این دختر و کودک از شرایط جسمانی مناسبی برخوردار نیستند و به دلیل عدم رسیدگی مراجع ذی‌صلاح به این پرونده بیمه تأمین اجتماعی نیز پوشش هزینه‌های درمانی را متقبل نشده است، بهتر است برای تسکین دردهای این خانواده مراجع قضایی با رسیدگی سریع‌تر به این پرونده شرایط را برای درمان آنها فراهم کنند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار