نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایجاد نا امیدی و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی از نقشه های دشمنان است که با هوشیاری باید آن را خنثی کنیم.
کد خبر: ۷۱۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 06 February 2019

ناکارآمد جلوه دادن نظام توطئه دشمنان است

به گزارش تابناک قزوین، آیت الله علی اسلامی روز سه شنبه در دیدار با استاندار قزوین گفت: اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون امام راحل، شهدا و همه ایثارگرانی است که برای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کردند و از سرمایه های خود گذشتند.

وی بیان کرد: در هیچ دوره ای ایران مانند عصر کنونی صاحب عزت و عظمت و اقتدار و سربلندی نبوده به همین دلیل استکبار تلاش می کند این افتخار را زیر سوال ببرد.

آیت الله اسلامی یادآورشد: در دوران ستم شاهی سردمداران حکومتی هیچ اختیاری نداشتند و بدون اجازه آمریکا حق هیچ کاری نداشتند و استقلال امروز ایران برای استکبار گران تمام شده است و تاب تحمل آن را ندارند.

وی تصریح کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و ایجاد شرایط و بستر مناسب در همه عرصه ها و تحقق مردم سالاری دینی با تلاش دانشمندان و نیروهای مسلح کشور، اقتدار نظامی ایران سرآمد است.

آیت الله علی اسلامی افزود: در شرایط که پیش از انقلاب فقط ۴۵ کیلومتر بزرگراه داشتیم و بسیاری از شهرها و روستاها از تسهیلات زیربنایی محروم بودند امروز هزاران کیلومتر ازاد راه و بزرگراه داریم و اکثر روستاها از آب و برق و گاز و مخابرات برخوردارند.

امام جمعه تاکستان خاطرنشان کرد: امروز دشمن تلاش می کند تا با تشدید مشکلات اقتصادی و ایجاد نارضایتی در میان مردم، نظام را ناکارآمد جلوه دهد لذا باید هوشیار باشیم و این نقشه را خنثی کنیم.

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: از مدیران انتظار داریم عزم خود را برای خدمت صادقانه و همه جانبه به مردم جزم کنند تا رضایت مردم جلب شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار