به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ؛ مسابقات قرآن کریم ویژه روستاییان و عشایر در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 06 February 2019

نفرات برتر مسابقات قرآن روستایی و عشایری استان اعلام شد

به گزارش تابناک قزوین، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ مسابقات قرآن کریم ویژه برادران و خواهران روستایی و عشایری در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار و نفرات برتر طی مراسمی در روز چهارشنبه با حضور قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی و معاونین و مدیران این سازمان و مدیران کل دستگاههای وابسته و فرماندهان بسیج استان اعلام شد.

در این دوره از مسابقات 130نفر نفر از برادران و خواهران روستایی و عشایری استان در رشته قرائت قرآن، دعاخوانی، حفظ 10 جزء ،  اذان ، ترتیل ، حفظ یک ، پنج و ده جزء و  تفسیر نمونه  با هم به رقابت پرداختن ، که در پایان  بخش برداران در رشته قرائت رضا کاشی ،  در رشته دعا خوانی  مصطفی عاقله ، در رشته حفظ 10 جزء میلاد صبور زاده  و  در رشته اذان محمد بابا نفر اول شدند .

در بخش خواهران ؛ در رشته ترتیل خانم  نیره شیرمحمدی ، در رشته حفظ یک جزء  میترا بابا ،در رشته حفظ 5 جزء فاطمه کریمی ، در رشته 10 جزء فاطمه نوری و در رشته تفسیر قرآن زهره زنیل  رتبه اول این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار