سرپرست میراث فرهنگی قزوین:
سرپرست میراث فرهنگی استان قزوین گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود، حمایت جدی و ایجاد بستر سرمایه گذاری و معرفی جاذبه‌های استان، قزوین را از معبر به مقصد گردشگری کشور تبدیل می کنیم.
کد خبر: ۷۱۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ 07 February 2019

قزوین را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل می کنیم

به گزارش تابناک قزوین، علیرضا خزائلی سرپرست میراث فرهنگی استان قزوین در مراسم افتتاح سه طرح گردشگری که عصر چهارشنبه در بوستان باراجین برگزار شد عنوان کرد: استان قزوین دارای ظرفیت های طبیعی، تاریخی و گردشگری زیادیست که باید برای معرفی انها اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بوستان باراجین به عنوان یک منطقه پر ظرفیت که می تواند نقش ملی هم در کشور ایفا کند کلید توسعه گردشگری است و با استفاده از آن می‌توانیم قزوین را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل نماییم.

خزائلی اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی استان و قرار گرفتن در محور قزوین به رشت، تهران، زنجان، همدان، تبریز و ساوه و بویین زهرا یک فرصت بی نظیر است که میتوانیم از آن بخوبی استفاده کرده و سرمایه گذاران زیادی را برای حضور در این مناطق دعوت و جذب کنیم.

سرپرست میراث فرهنگی استان قزوین تصریح کرد: در بوستان باراجین یک نگاه جامع و ملی داریم که باید منطقه گردشگری کامان و زرشک را هم به آن متصل کنیم و در ادامه خیابان شهدا، سرای سعدالسلطنه و مسجد جامع را در کنار عالی قاپو و کاخ چهل ستون در حلقه گردگشری تعریف کنیم تا به دستاوردهای بهتری برسیم.

خزائلی افزود: در الموت هم یک مقصد دیگر گردشگری تعریف شده و دنبال ثبت جهانی این منطقه تاریخی و بی نظیر هستیم که باید روی آن مطالعه و سرمایه گذاری لازم صورت گیرد و از این موهبت الهی برای ثبت جهانی اثر و تقویت گردشگری استفاده کنیم.

وی اظهارداشت: موضوع جذب سرمایه گذاری و تسهیلات برای استان قزوین پیش بینی شده و امروز جمعی از سرمایه گذاران گردشگری آمده اند تا ظرفیت های ما را ببینند و ما نیز آمادگی داریم و ازآنها دعوت می کنیم قزوین را محل مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری بدانند و روی حمایت ما حساب کنند.

خزائلی بیان کرد: در بخش بوم گردی آماده همکاری و حمایت هستیم و با تعیین بسته های متنوع سرمایه گذاری کمک می کنیم تا نظر سرمایه گذار در این عرصه جذب شود.

قزوین را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل می کنیم

سرپرست میراث فرهنگی استان قزوین اظهارداشت:درچهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بزودی ظرفیت های گردشگری استان قزوین را درنمایشگاه بین المللی تهران از تاریخ 23 تا26 بهمن با عنوان «فرصت های گردشگری ایران» عرضه خواهیم کرد و با مشارکت بخش خصوصی و دولتی توانمندی های استان را نشان خواهیم داد.

وی یادآورشد: در نوروز هم برنامه های ویژه ای داریم و از این فرصت مناسب برای رونق گردشگری بهره مند شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار