فاز دوم طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین با ظرفیت ۱۲۰۰ مترمکعب و هزینه‌ی ۴۰ میلیارد ریال امروز با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد.
کد خبر: ۷۱۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 14 February 2019

فاز دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی کاسپین افتتاح شد

به گزارش تابناک قزوین، فاز دوم طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین با ظرفیت ۱۲۰۰ مترمکعب در روز با حضور عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، داود محمدی و سیده حمیده زرابادی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان افتتاح شد و فاز سوم این تصفیه خانه از سال آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

برای این تصفیه خانه ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

از پساب تصفیه شده برای آبیاری ۳۷ هکتار فضای سبز شهرک صنعتی استفاده می شود.

امروز همچنین سه دره از طرح هفت دره سافاری پارک دهکده طبیعت باراجین با ١٠٠ میلیارد ریال اعتبار با حضور عیسی کلانتری بازگشایی می‌شود.
افتتاح شرکت بازیافت شیشه بسته بندی تاکستان با ظرفیت ٤٠٠ تن در روز با سرمایه گذاری ٣٠٠ میلیارد ریال با هدف جداسازی و ارایش شیشه‌های ضایعاتی براساس دانش و تکنولوژی و ایجاد مرکز مطالعه و تحقیق در خصوص حیوانات در حال انقراض هم دیگر طرحی است که امروز به بهره برداری می‌رسد.
بازدید از شرکت پارسا پلیمر تولید کننده پلاستیک زیست پذیر در شهرک کاسپین و شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت محیط زیست از دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به قزوین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار