رئیس سازمان میراث فرهنگی: قزوین شهری تاریخی است که آثار متعددی در آن وجود دارد و مکان گردشگری بسیار خوبی برای بازار بزرگی چون تهران است.
کد خبر: ۷۱۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 14 February 2019

تعامل شهرداری و میراث فرهنگی قزوین عامل رشد گردشگری

به گزارش تابناک قزوین، علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، با حضور در غرفه استان قزوین در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: قزوین شهری تاریخی است که آثار متعددی در آن وجود دارد و مکان گردشگری بسیار خوبی برای بازار بزرگی چون تهران است.

معاون رئیس جمهور عنوان کرد:  همراهی شهرداری قزوین و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان می تواند کمک بزرگی به حوزه گردشگری کند

وی افزود: به تمام مدیران کل توصیه کردم که همراهی خوبی با شهرداری هایی همچون شهرداری قزوین که فعالیت های منطقی و عاقلانه انجام می دهند و با سازمان میراث فرهنگی تعامل می کنند، داشته باشند.

مونسان تاکید کرد: تعامل شهرداری قزوین و میراث فرهنگی به نفع مردم شهر خواهد بود و منجر به رشد گردشگری خواهد شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور ابراز امیدواری کرد که قزوین به مقصد مهم گردشگری تبدیل شود و تاکید کرد: برای تبدیل قزوین به یک قطب گردشگری کشور، باید سرمایه گذاری های هدفمند در این حوزه انجام شود و علاوه بر ساماندهی بناهای تاریخی، باید پروژه های جاذب گردشگر افزایش یابد.

وی با بیان این که نزدیکی قزوین به تهران مزیت بزرگی برای این شهر است، تاکید کرد: تبلیغات پرحجم در کلانشهر تهران برای رونق گردشگری قزوين بسیار تاثیر گذار است و توصیه می کنم حتما تبلیغات شهر قزوین در بیلبوردهای شهری تهران نصب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار