مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان تأکید کرد: حمل متوفی از سطح مناطق ۱۵گانه به این آرامستان رایگان است.
کد خبر: ۷۱۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 19 February 2019

به گزارش تابناک، مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان  با تأکید بر اینکه حمل متوفی از سطح مناطق ۱۵گانه به این آرامستان رایگان است، گفت: هزینه هر خودرو برای حمل متوفی ۹۵ هزار تومان است که این هزینه توسط آرامستان باغ رضوان به ۳۶ دستگاه خودرویی که با آن‌ها قرارداد منعقد شده پرداخت می‌شود.

سید رضا جعفریان‌فر خاطرنشان کرد: چنانچه متوفیانی تنها برای تغسیل به آرامستان باغ رضوان انتقال داده شده باشند نیز هزینه‌ای برای انتقال دریافت نمی‌شود، همچنین الزام شده کاور حمل متوفی به صورت رایگان ارائه شود از این رو با ورود هر متوفی به سردخانه، یک کاور رایگان در اختیار رانندگان قرار داده می‌شود تا متوفی بعدی را با این کاور حمل کند، البته درکاور استفاده شده لباس‌های متوفی قرار داده شده و در کوره لباس‌سوزی امحاء می‌شود.

وی تأکید کرد: در حال حاضر هزینه تغسیل و تکفین با احتساب مالیات بر ارزش افزوده ۵۱۱ هزار تومان در آرامستان باغ رضوان و در آرامستان‌های محلی ۲۰۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به هزینه قبور آرامستان باغ رضوان گفت: در این آرامستان قیمت قبور از رایگان تا ۴۰۰ هزارتومان وجود دارد البته در فاز یک که فضای کمی باقی مانده است هزینه قبور چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار