مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: زنان ۴۵ واحدتولیدی و صنعتی را در قزوین مدیریت می کنند که باید آن را از افتخارات اقتصادی استان دانست، اینک 300 زن بازرگان، کارآفرین و فعال در حوزه اقتصادی استان قزوین فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۷۱۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 24 February 2019

مدیرت ۴۵ واحدصنعتی در قزوین توسط بانوان

صدیقه ربیعی، مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری روز شنبه در نشست مشترک زنان بازرگان، کارآفرین و فعال اقتصادی با مدیران استان که در فرمانداری قزوین برگزار شد،گفت: برخی از مشکلات زنان کارآفرین مربوط به حوزه قانون‌گذاری است و باید به صورت کلان مورد بررسی قرار گیرد.

ربیعی ادامه داد: موضوعی که همواره باید در کنار مشکلات قانون‌گذاری مورد توجه باشد، اجرای صحیح و دقیق قوانین و مقررات است که مدیران دستگاه ها در این زمینه نقش پررنگی ایفا می کنند.

وی تصریح کرد: زنان فعال اقتصادی در قزوین کارنامه بسیار درخشانی از خود برجای گذاشته اند که با وجود نوپا بودن موضوع کارآفرینی در کشور، دستاوردهای حوزه زنان کارآفرین در استان بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری افزود: جرات و خطر پذیری زنان در عرصه اقتصاد و صنعت باعث شده است تا توانمندی زنان همواره مورد توجه جامعه اقتصادی قرار گیرد.

وی به آزادسازی گمرکات و مساعدت های مالیاتی در حوزه کارآفرینی زنان اشاره کرد و گفت: به طور حتم با مساعدت دستگاه‌های متولی می توان بخش اعظمی از مشکلات حوزه کارآفرینی زنان را از میان برداشت و این موضوع باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یادآور شد: با تاکید وزارت کشور در حال جمع آوری مشکلات و موانع تولیدی زنان فعال در حوزه اقتصاد هستیم تا بتوانیم به صورت یکجا و متمرکز برای رفع آنها اقدام کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار