مدیر کل کمیته امداد استان یزد خبرداد؛
مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد برای استفاده از خدمات غیر حضوری می‌توانند به آدرس اینترنتی e.emdad.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
کد خبر: ۷۱۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 25 February 2019

محسن علیزاده مدیر کل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه در مرحله اول ارائه درخواست به صورت الکترونیکی برای ۱۰ خدمت از خدمات قابل ثبت بر روی درگاه اینترنتی این نهاد فراهم شده است، گفت: تعمیرات و بازسازی مسکن مددجویان، انشعابات، تسهیلات شهرداری، خدمات دانش آموزی، خدمات دانشجویی، جهیزیه نوعروسان، جهیزیه ازدواج مجدد بانوان، کمک هزینه ازدواج پسران، خدمات نظام وظیفه، تسهیلات بازگشت به روستا از جمله موارد قابل ارائه از طریق درگاه اینترنتی کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت است.

وی افزود: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی e.emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

علیزاده با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده در این سامانه براساس وضعیت و شرایط مددجو فعال خواهد بود، بیان کرد: مددجویان می‌توانند با درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد این سامانه اینترنتی شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه افزایش سرعت در خدمت رسانی به مددجویان، کاهش هزینه‌ها و کاهش مراجعه حضوری از جمله اهداف راه اندازی این سامانه است، ادامه داد: بعد از ثبت درخواست توسط مددجو حداکثر بعد از یک ساعت درخواست‌های ثبت شده به صورت هوشمند به کارتابل مددکاران کمیته امداد منتقل شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

علیزاده افزود: بیش از ۲۷ هزار خانوار با جمعیت ۵۸ هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند و حدود ۷۹ درصد مددجویان یزدی کمک معیشت بگیر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار