مشکلات و موانع ایجاد منابع آبی جدید برای تامین آب شرب شهرستان آبیک مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۷۱۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ 26 February 2019

ایجاد منابع جدید برای تامین آب شرب در آبیک بررسی شدایجاد منابع جدید برای تامین آب شرب در آبیک بررسی شد
به گزارش تابناک قزوین، در جلسه‌ای که عصر دوشنبه با حضور فرماندار، مدیر آبفای شهری استان و امام جمعه آبیک در محل فرمانداری تشکیل شد مسائل مربوط به ایجاد منابع آبی برای تامین آب شرب شهرستان آبیک بررسی شد.
داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین در این جلسه عنوان کرد: با وجود محدودیت های شدید مالی، اقداماتی از جمله حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه جدید وارد مدار شده و ۲ حلقه چاه جدید هم با رفع موانع وارد مدار می شود که همه‌ این موارد ارتقاء و بهبود کیفیت آب شرب این شهر را در پی دارد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: ۶۵ درصد شهر آبیک به شبکه فاضلاب متصل شده است که برای اجرای باقیمانده آن با توجه به نبود اعتبارات لازم، نیازمند مساعدت و همکاری بیشتر شورا و شهرداری این شهر است‌.
شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک نیز عنوان کرد: هم اکنون هیچ مشکلی از نظر کیفیت آب شرب در این شهر وجود ندارد و بایستی منابع جدید با رفع موانع موجود به‌سرعت مورد بهره برداری قرار گیرد.
حجت الاسلام میر امینی امام جمعه آبیک در جلسه بررسی رفع موانع و مشکلات ایجاد منابع جدید آب شرب  شهرستان آبیک گفت: تمام دستگاه‌های خدمات رسانی لازم است با شرکت آبفای استان قزوین برای حفر و تجهیز چاه‌های جدید و ارتقا کیفی و کمی آب شرب مردم، هماهنگی و همکاری کنند.‌قریشی مدیر املاک و موقوفات آستان قدس رضوی در قزوین هم نسبت به اجرای مراحل تملک چاه‌های جدید آب شرب آبیک قول همکاری و مساعدت داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار