دبیر کارگروه ایمنی و آتش نشانی شهر قزوین گفت: آتش نشانان و سایر دستگاه‌های امدادی برای انجام اقدامات پیشگیرانه و کاهش حوادث چهارشنبه سوری آماده اند.
کد خبر: ۷۲۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 02 March 2019

آمادگی قزوین برای برپایی چهارشنبه سوری ایمن

به گزارش تابناک قزوین، قدیر موسی خانی، دبیر کارگروه ایمنی و آتش نشانی شهر قزوین در جلسه کارگروه ایمنی و آتش نشانی شهر قزوین بیان کرد: لطافت سنت اصیل ایرانی چهارشنبه سوری، با  نارنجک و مواد محترقه تحت الشعاع قرار گرفته است.


موسی خانی اظهارکرد: به منظور پیشگیری و مقابله با حوادث چهارشنبه سوری، با دستگاه‌های عضو کارگروه از قبیل اورژانس، هلال احمر، پلیس راهور و... هماهنگی‌هایی صورت گرفته است.

دبیر کارگروه ایمنی و آتش نشانی شهر قزوین یادآور شد: همه ساله تعداد زیادی از دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی، آموزش‌های ایمنی را فرا می‌گیرند و این آموزش‌ها با محوریت پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال ادامه دارد.

موسی خانی افزود: به منظور کاهش خسارت ها، امسال سازمان پسماند شهرداری نقش فعالتری خواهد داشت و با استفاده از ظرفیت‌های موجود و افزایش ماشین آلات نسبت به جمع آوری زباله‌ها و نخاله‌های قابل اشتعال در این ایام اقدام خواهد کرد.


به گفته موسی خانی، امسال همچنین گشت‌های اجرائیات شهرداری قزوین نیز به سیستم خاموش کننده‌های دستی مجهز شده اند تا در هنگام گشت زنی و در صورت لزوم، نسبت به اطفا حریق‌های کوچک اقدام کنند و پلیس نیز نسبت به رفتار‌های پرخطر تذکر داده و با متخلفان برخورد خواهد کرد.


دبیر کارگروه ایمنی و آتش نشانی شهر قزوین گفت: تهیه کلیپ‌های کوتاه و همچنین طرح‌های پیشگیرانه در قالب بروشور، پوستر، بنر و پخش پیام‌های آموزشی زیرنویس از سیمای مرکز قزوین با موضوع «نه به چهارشنبه سوری خطرناک»، از دیگر برنامه‌های چهارشنبه آخر سال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار