سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه پلیس راهور از مردم خواستند پنج شنبه غریبان و آخرسال از ناوگان حمل و نقل عمومی برای حضور در باغ فردوس استفاده کنند.
کد خبر: ۷۲۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۹ 07 March 2019

به گزارش  تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت:امروز همزمان با پنجشنبه غریبان تمهیدات سازمان تاکسیرانی و پلیس کرمانشاه برای پنجشنبه غریبان وآخر سالتردد خودرو‌های شخصی از تقاطع شهید غیرتمند در بزرگراه حضرت امام (ره) به سمت میدان آزادی و تقاطع جلیلی به سمت میدان آزادی ممنوع است.

سرهنگ فضل‌اله شیری افزود: در محدوده میدان ارتش از منبع آب جعفرآباد به سمت باغ فردوس و بلوار کیهانشهر محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح ترافیکی از هشت صبح آغاز خواهد شد و تا عادی شدن وضعیت ترافیکی در اطراف باغ فردوس ادامه خواهد داشت.

شیری خواستار تردد رانندگان از مسیر‌های جایگزین شد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی‌های لازم با تاکسیرانی و اتوبوسرانی انجام شده است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه هم اعلام کرد: مسیر‌هایی که ازدحام مسافران در آن‌ها بیشتر است شناسایی شده و سرویس‌دهی به آن‌ها در اولویت قرار گرفته است.

سجاد سلیمانی افزود: در این زمینه اطلاع‌رسانی انجام و تمهیدات لازم به منظور حضور و استقرار تاکسی‌های به ویژه تاکسی‌های انبوه (ون) برای پنجشنبه و جمعه آخر سال در میدان آزادی، سه‌راه حافظیه و مسیر‌های منتهی به میدان شهدا اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: سرویس‌دهی در خطوط تاکسی به صورت ویژه در حال انجام است و گشت‌های نظارتی نیز به صورت ویژه برفعالیت تاکسی‌ها نظارت می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار