کد خبر: ۷۲۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 10 March 2019
با حضور مدیرعامل آرامستان های شهرداری تبریز و نیز نمایندگان فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز، پلیس راهور، پلیس راه، نهادهای امدادی و معاونان خدمات شهری مناطق، کمیته هماهنگی آیین لیله‌الرغایب تشکیل شد . 
 
به گزارش تابناک تبریز، احد فلاحی، مدیرعامل آرامستان های شهرداری تبریز در این جلسه با اشاره به همزمانی عید نوروز با عید اموات اظهارکرد: با هماهنگی تمام ارگان های انتظامی، امدادی و خدمات رسان، تمهیدات گسترده ای برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری اتخاذ شد . 
 
وی با اشاره به جایگاه لیله الرغایب به عنوان نخستین پنجشنبه ماه رجب در اعتقادات مردم دیندار ایران اسلامی یادآور شد: با توجه به حجم گسترده حضور شهروندان در آرامستان های سطح شهر، برنامه هایی مانند محدودیت های ترافیکی، پیش بینی اتوبوس های شرکت واحد، خدمات رفاهی و دیگر موارد مورد نیاز پیش بینی شده است . 
 
فلاحی با بیان اینکه در روز لیله الرغایب، آرامستان های سطح شهر به ویژه وادی رحمت با حجم انبوهی از شهروندان مواجه می شوند تصریح کرد: مهمترین مشکل این ایام مباحث ترافیکی و انتظامی-امنیتی است که با همکاری تنگاتنگ ناجا و اطلاع رسانی های گسترده در رسانه های مختلف، این مسایل مرتفع خواهد شد . 
 
مدیرعامل آرامستان های شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: بر این اساس، معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز به همراه نمایندگانی از پلیس راهور و نیز پلیس راه ضمن بازدید میدانی از محل، طرح های انتظامی و ترافیکی لازم را ارائه کرده و در ایام مذکور به اجرا در خواهد آمد . 
 
فلاحی ادامه داد: بر این اساس، مسیر ورودی وادی رحمت از طرف اتوبان شهید کسایی و پل شهیدان پاشایی به صورت یکطرفه خواهد بود . 
 
به گفته وی، شهروندان می توانند برای خروج از وادی رحمت از یکی از مسیرهای خروجی اندیشه و نیز جاده معروف به "نفت یولی" در موازات بلوار معراج اقدام کنند                                                     . 
 
وی همچنین یادآور شد: برای تخلیه بار ترافیکی در مواقع ضروری نیز مسیر موقت خروج از طرف ورودی پدافند هوایی پیش بینی شده است . 
 
مدیرعامل آرامستان های شهرداری تبریز با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان برای تسهیل در عبور و مرور و نیز رعایت موانع انتظامی و امنیتی تاکید کرد: با نصب دوربین های ترافیکی و امنیتی، تخلفات ترافیکی در سطح معابر وادی رحمت ثبت و از سوی پلیس راهور اعمال قانون می شود . 
 
 فلاحی تجمع دستفروشان را یکی از اصلی ترین معضلات ترافیکی این ایام خواند و تاکید کرد: نیروهای شهرداری با همکاری نیروی انتظامی، نسبت به برخورد قاطع و جمع آوری سد معبر اقدام خواهند کرد . 
 
به گفته وی، با حضور نمایندگان بنیاد خیریه مستمندان و عوامل انتظامی در آرامستان های تبریز، با متکدیان و افرادی که با کرامت انسانی شهروندان و نیز آبروی کلانشهر تبریز بازی کنند برخورد خواهد شد . 
 
وی با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز، از مبداء سه راه امین اتوبوس های ویژه و کافی برای وادی رحمت پیش بینی کرده است گفت: شهروندان برای راحتی خودشان تا حد امکان ضمن خودداری از آوردن خودروهای شخصی، از سرویس های حمل و نقل عمومی استفاده نمایند . 
 
فلاحی در ادامه با اشاره به اطلاع رسانی های گسترده از طریق رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری افزود: همکاری شهروندان ضامن موفقیت برنامه های پیش بینی شده و در نهایت رفاه حال خود مردم خواهد شد . 
 
یادآور می شود، در جلسه ی کمیته ویژه آیین لیله الرغایب، سرهنگ ابوالفضل سلمانی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز نیز با تاکید بر لزوم رعایت موارد امنیتی و ترافیکی گفت: به شهروندان گرامی توصیه می شود در این ایام از به همراه داشتن اشیای قیمتی، پول نقد خودداری کرده و تا حد امکان از خودروهای عمومی برای تردد در آرامستان های تبریز به ویژه وادی رحمت استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :