مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: با تمهیدات لازم در 50 روستای نمونه گردشگری استان، آمادگی لازم را برای پذیرایی از مسافران نوروزی در روستاهای استان را داریم.
کد خبر: ۷۲۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 11 March 2019

روستاهای نمونه گردشگری استان قزوین میزبان مسافران نوروزی

به گزارش تابناک قزوین، اکرم نجفی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین که روز یکشنبه در استانداری برگزار شد بیان کرد: روستاهای استان دارای آمادگی کافی برای ارائه خدمات به مسافران و استقبال از نوروز ۹۸ را دارند.

نجفی افزود: با همکاری دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها و توجیه ساکنان مناطق گردشگری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی بیان کرد: مناسب سازی فضاهای عمومی روستا، آموزش میزبانان و کارکنان این مراکز و همچنین تهیه فرم نظر سنجی از گردشگران و میهمانان به منظور شناسایی نقاط ضعف و ارائه خدمات مناسب بر اساس درخواست گردشگران از سایر اقداماتی است که در راستای جذب گردشگر در مناطق روستایی استان قزوین صورت گرفته است.

رئیس کمیته روستایی ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین اظهار داشت: جذابیت‌های فراوان تاریخی و طبیعی در مناطق روستایی استان وجود دارد که می‌تواند سبب رونق گردشگری روستاها شود، در ۵۰ روستای گردشگری استان هماهنگی لازم صورت گرفته تا بتوانیم با مشارکت روستاییان شرایط خوبی را برای حضور گردشگران در نوروز امسال فراهم کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار