مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: طرح پاکسازی حریم راه‌های مواصلاتی استان قزوین اجرا شد.
کد خبر: ۷۲۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 13 March 2019

حریم راه‌های مواصلاتی استان قزوین پاکسازی شد

به گزارش تابناک قزوین، افشین پیرنون، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، در خصوص پاکسازی حریم راه‌های قزوین، عنوان کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های بعمل آمده همزمان با آغاز سفرهای نوروزی هموطنان عزیز ۹ اداره شهرستان‌های تابعه این اداره کل با ۲۶ راهدارخانه و با استفاده از ۳۰۰ نفر نیروی راهدار، ۲۸۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین و نیمه سنگین در طرح پاکسازی حریم راه‌های مواصلاتی استان به کار گرفته شد.

پیرنون افزود: این طرح پاکسازی همزمان با سراسر کشور انجام شد و مقادیر زیادی زباله و کیسه‌های پلاستیکی از حاشیه راه‌ها جمع آوری و به محل دفن زباله‌های استان انتقال یافت.

این مسئول یادآور شد: حفظ و نگهداری از حریم راه‌ها وظیفه تمام کاربران جاده‌ها است و  از شهروندان محترم و مسافران نوروزی درخواست می‍کنیم از ریختن زباله در حریم راه‌ها خودداری کنند.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین درپایان گفت: از وظایف مهم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نگهداری، ایمن سازی و بازنگهداشتن ۶۷۰۰ کیلومتر از راههای استان است که در این راستا تلاش می‌کنیم با همکاری سایر دستگاه‌ها بویژه پلیس راه وظایف جاری، اضطراری و دوره‌ای خود را بخوبی انجام دهیم و در این هدف موفق عمل کنیم.

استان قزوین با ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۵۰ کیلومتربزرگراه و بطور متوسط ۲۰ میلیون تردد ماهانه در محورهای مواصلاتی، این استان را در رتبه سوم کشوری قرار داده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار