کد خبر: ۷۲۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 19 March 2019

صالح بهمنی در حاشیه بازدید از طرح مانور سلامت نوروزی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروزی در راستای ارتقای سلامت مسافران، شهروندان و بهبود کیفیت بهداشتی مواد غذایی در حال حاضر ۱۷ بازرس بهداشت محیط بر این مراکز نظارت می‌کنند.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان همزمان با سراسر کشور مانور سلامت نوروزی در شادگان در حال اجرا است.

رئیس مرکز بهداشت شادگان گفت: همکاران بهداشت محیط این مرکز در قالب ۱۰ اکیپ بازرسی به همراه ۱۷ بازرس بهداشت محیط در شهرستان شادگان این طرح را اجرایی می‌کنند.

وی بیان کرد: این طرح از ۲۰ اسفند ماه سال جاری آغاز و تا ۲۰ فروردین ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت و هدف آن نیز ارتقا سطح سلامت جامعه در ایام نوروز و ابتدای سال جدید است.

بهمنی با اشاره به اینکه شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند آن را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند، یادآور شد: این سامانه از هشت صبح تا هشت شب به صورت مستقیم و بعد از ساعت هشت شب به صورت پیغام گیر شکایات شهروندان را دریافت می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت شادگان در پایان گفت: در این طرح کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شادگان با تجهیزات پرتابل بازرسی در طول زمان اجرای برنامه در قالب تیم‌های عملیاتی و نظارتی در تمامی ایام به ویژه روزهای تعطیل حضور فعال داشته و کنترل و بازرسی بهداشتی از مراکز و اماکن بین راهی، تفرج گاه‌ها، اماکن زیارتی، رستوران‌ها، عرضه مواد پروتئینی، فروشگاه‌ها و اغذیه فروشی‌ها را بر عهده خواهند داشت.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار