پایگاه‌های آتش نشانی و اورژانس قزوین از آماده‌باش کامل برای خدمات رسانی در چهارشنبه‌ی آخر سال خبر دادند.
کد خبر: ۷۲۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 18 March 2019

 

آماده باش کامل آتش‌نشانی و اورژانس قزوین برای چهارشنبه پایانی سال

به گزارش تابناک قزوین، منتظری، رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: با در نظر گرفتن تمهیدات عملیاتی لازم برای روزهای پایانی سال، جانمایی و استقرار تیم‌های عملیاتی جهت پوشش حوادث احتمالی مشخص شده است.

وی افزود: از مردم می‌خواهیم از برپایی آتش کنار دکل برق، منازل و خودروها خودداری کنند و در روشن کردن آتش از تکه‌های چوب خشک استفاده کرده و از لاستیک و کارتن برای روشن کردن آتش استفاده نکنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین در نظر گرفتن، کپسول آتش نشانی و شلنگ آب در کنار بر پا کردن آتش را لازم برشمرد.

وی تصریح کرد: درصورت گسترش آتش به اطراف و یا بروز حادثه، شهروندان باید با حفظ خونسردی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تماس بگیرند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی قزوین گفت: در راستای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان علاوه بر ۶ پایگاه همیشگی و ثابت ۵ اکیپ هم در مراکز شلوغ و میادین پرتردد شهر مستقر هستند.

حسینی یادآور شد: آمبولانس‌های ما همگی به تجهیزات و داروهای سوختگی مجهز شدند و با اورژانس‌های بیمارستان‌ها نیز هماهنگ شده که تخت‌های بیشتری را در نظر یگیرند.

وی با بیان‌اینکه در تمامی زمان‌ها سرعت عمل در دستور کار ما قرار دارد گفت: مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده تا در زمینه دریافت بیمار سریع‌تر عمل کنند و عکس‌العمل ها نیز در آن شب سریع‌تر پیش رود.

وی از مردم خواست در صورت بروز آسیب و مشکل با 115 تماس برقرارکنند.

 

آماده باش کامل آتش‌نشانی و اورژانس قزوین برای چهارشنبه پایانی سال

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار