رئیس سازمان صمت خوزستان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار استان تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
کد خبر: ۷۲۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 27 March 2019

امیرحسین نظری ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: طرح ویژه تشدید نظارت و بازرسی بر بازار ایام پایانی سال از ابتدای بهمن ماه سال قبل آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۹۸ در سطح استان خوزستان در حال اجرا خواهد بود.

وی ادامه داد: این طرح در قالب ۸۰ اکیپ ثابت و سیار با همکاری دستگاه‌های مختلف اعم از تعزیرات حکومتی، بازرسین اصناف، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، پایانه‌های مسافربری و سایر دستگاه‌ها در حال اجرا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان عنوان کرد: در قالب این طرح بازرسان در دو نوبت صبح و عصر نظارت بر عرضه کالا و خدمات، واحدهای خدماتی، اقامتی، سیاحتی، زیارتی، جایگاه‌های سوخت، پایانه‌های مسافربری، مراکز عرضه میوه و تره‌بار، گوشت مرغ و گوشت قرمز و کالاهای تنظیم بازار و سایر موارد را بر عهده دارند.

نظری با اشاره به اینکه در قالب این طرح با استفاده از خودروهای ظظمخصوص طرح جهت گشت‌های مشترک، با هرگونه تخلف اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه، احتکار و سایر موارد برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: از هم استانی‌های عزیز و مسافران نوروزی درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت در میان بگذارند و مطمئناً در اسرع وقت با افراد متخلف برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار