فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به حضور بیش از چهار هزار نیروی پلیس در نقاط مختلف استان، از برقراری امنیت کامل در تمامی شهرستان ها خبر داد و افزود: پلیس برای مقابله با اتفاقات احتمالی به دنبال سامانه بارشی جدید و وقوع سیل آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۷۳۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ 31 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهی در دیدار با استاندار کرمانشاه اظهار کرد: تمامی نیرو و امکاناتی که پلیس در طول تعطیلات نوروزی برای برقراری امنیت مسافران نوروزی پیش بینی کرده بود، برای مقابله با سیلاب های احتمالی به حالت آماده باش درآمده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون مورد نگران کننده ای برای مسافران نوروزی حادث نشده و پلیس با همان جدیت و به دنبال صدور اخطاریه در خصوص احتمال وقوع سیلاب، قرارگاه ویژه ای در این خصوص در ستاد انتظامی استان راه اندازی کرده و آموزش های لازم به بسیاری از ماموران برای کمک به مردم ارائه شده است.

امان اللهی با اشاره به حساسیت استاندار کرمانشاه برای مهار سیلاب های احتمالی و تامین امنیت جانی مردم، خاطرنشان کرد: پلیس نیز به عنوان یار و همراه مردم تمام امکانات و تلاش خود را به کار گرفته تا در صورت وقوع سیل، خسارت جانی و حتی مالی به شهروندان و مسافران نوروزی وارد نشود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: حدود 790 تیم پلیس به صورت شبانه روزی در سطح شهرها، روستاها و جاده‌های استان حضور دارند تا در صورت نیاز به کمک شهروندان کرمانشاهی و مسافران نوروزی بشتابند.

وی ادامه داد: به دنبال احتمال وقوع سیلاب ممکن است بسیاری از خانوارها منازل خود را ترک و به کمپ‌های اسکان اضطراری مراجعه کنند که در این خصوص پلیس تمهیدات لازم را برای محافظت از اموال و لوازم شهروندان اندیشیده است.

امان اللهی گفت: پلیس علاوه بر بکارگیری نیروهای خود، از ظرفیت پلیس افتخاری، پلیس شبگرد و ... نیز استفاده می کند تا سوء استفاده گران نتوانند به هدف خود برسند.

مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه، امنیت را مهمترین نیاز افراد گرفتار در حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله عنوان کرد و گفت: مردم استان هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند، چرا که پلیس شبانه روز در کنار آنها است.

وی در پایان از مردم خواست به توصیه ها و هشدارهای ارائه شده از سوی مسئولان و دستگاه های امنیتی و انتظامی توجه کرده و حتی الامکان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

در این دیدار همچنین استاندار کرمانشاه نیز از اقدامات ارائه شده توسط پلیس قدردانی و از امنیت موجود در استان ابراز رضایت کرد.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار