معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان خبرداد:
معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ١٥٠تن شكر بسته‌بندی در سطح شهر اهواز در راستای تنظیم بازار و تامین نیاز مردم توزيع خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸ 04 April 2019

ابراهیم نجفیان اظهار کرد: طی چند روز گذشته مقدار 30 تن شکر بسته‌بندی در مناطق مختلف اهواز با هماهنگی عوامل توزيع منتخب اتحاديه خواروبار و نظارت حوزه بازرسی سازمان صمت توزیع شده است.

وی ادامه داد: تا روز دوشنبه نیز ١٥٠تن شكر بسته‌بندی در سطح شهر اهواز در راستای تنظیم بازار و تامین نیاز مردم توزيع خواهد شد.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در خصوص توزیع مرغ کشتار روز تصریح کرد: ١٠تن مرغ كشتار روز با هماهنگی اتحاديه مربوطه و نظارت حوزه معاونت بازرسی و با نظارت در مناطق تعيين شده منتخب اتحاديه در این روزها در سطح شهرستان اهواز توزيع خواهد شد. همچنین ۵ تن مرغ نیز در سطح شهرستان آبادان توزیع می‌شود.

نجفیان ادامه داد: دیگر شهرستان‌های استان نیز سهميه مرغ و شكر خود را تحويل گرفته‌اند و با هماهنگی اعضای ستاد تنظيم بازار و ادارات صمت این سهمیه‌ها در حال توزيع هستند.

وی خاطرنشان کرد: همكاری مستمر بازرسين سازمان صمت و سازمان جهاد كشاورزی كه به امر نظارت و بازرسی مشغول هستند نقش بسیار موثری در تنظیم بازار داشته است و در این زمینه در تلاش هستیم تا توزیع اقلامی مانند مرغ، گوشت و شکر را به بهترین شکل در سراسر استان داشته باشیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: تنظیم بازار ، شکر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار