به مناسبت هفته‌ی جانباز؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از تجلیل و قدردانی از جانبازان استان قزوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه به مناسبت بزرگداشت هفته‌ی جانباز خبرداد.
کد خبر: ۷۳۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 07 April 2019
از جانبازان استان تجلیل می‌شود
به گزارش تابناک قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: جانبازان با شجاعت و مقاومت وصف‌ناپذیر خودشان توانستند از ارزش‌های اسلام حراست کرده و با اهدای بخشی از وجود خود، مفهوم واقعی ایثار را معنا کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: در همین راستا، بنیاد به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و بزرگداشت هفته‌ی جانباز، اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوعی را پیش‌بینی کرده است.

حقایق‌پور ادامه داد: طرح علمداران حماسه از جمله این برنامه‌هاست که با حضور ائمه جمعه سراسر استان قزوین و مسئولان استانی اجرا می‌شود تا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به جانبازان، از مقام والای آن‌ها تجلیل شده و مسئولان ضمن در جریان قرار گرفتن مشکلات و دغدغه‌های جانبازان، در جهت رفع آن‌ها اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی گلباران و غباروبی قطعه‌ی ایثارگران استان قزوین، محل دفن جانبازان، برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح استان، هماهنگی جهت مصاحبه با جانبازان در برنامه‌های صدا و سیما و توزیع شکلات و کارت روز جانباز بین عموم مردم را از برنامه‌های بنیاد برشمرد.

حقایق‌پور با بیان اینکه اعزام پیام‌آوران ایثار به مدارس، ادارات و دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌ها می‌باشد، گفت: در این برنامه جانبازان به بازگویی خاطرات می‌پردازند تا جوانان ما از ویژگی‌های اخلاقی و مجاهدت‌های این قشر معظم جامعه درس گیرند.  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: موزه شهدای قزوین در ایام هفته‌ی جانباز آماده‌ی بازدید علاقمندان می‌باشد که عموم مردم و دانش‌آموزان می‌توانند از آثار این موزه به منظور آشنایی با سیره‌ی شهدا بازدید کنند.

این مسئول افزود: دیدار با ائمه‌جمعه و مدیران جانباز، تعویض تصاویر شهدای جانباز، تجلیل از جانبازان مدافع‌حرم و برگزاری مسابقات ورزشی دارت و تنیس‌روی‌میز ویژه‌ی جانبازان از برنامه‌های دیگر بنیاد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار