مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در طرح ویژه نظارت و تنظیم بازار که از 9 اسفندماه تا ۱6 فروردین اجرا شد، 300 پرونده تخلف مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۷۳۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ 07 April 2019

تشکیل 300 پرونده تخلف در طرح نوروزی نظارت بر بازار قزوین

به گزارش تابناک قزوین، محمود احمدی،مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در طرح ویژه نظارت و تنظیم بازار که از 9 اسفندماه تا ۱6 فروردین اجرا شد، 300 پرونده تخلف مورد بررسی قرار گرفت که بیشتر تخلفات انجام شده مربوط به گران‌فروشی وعدم درج قیمت است.


وی اضافه کرد: 296 پرونده در خصوص تخلفات صنفی و 4پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز تشکیل و متخلفان در این طرح به پرداخت بیش از 55۰ میلیون ریال محکوم شدند.


مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ، بیش از 65 اکیپ ویژه بازرسی ستاد خدمات سفردر قالب گشت‌های مشترک سیار تعزیرات حکومتی با همراهی دستگاههای ذی ربط از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت،میراث فرهنگی ،دانشگاه علوم پزشکی ،سازمان حمل نقل جاده ای ،اداره دامپزشکی ،اتاق اصناف و ... در مراکز خرید، فروشگاه‌ها ،نمایشگاه‌های بهاره و اقامتگاههای بین جاده ای مستقر شدند وموارد تخلف مورد رسیدگی قرار گرفت.


احمدی از اصناف و کسبه شریف استان که حقوق مصرفکنندگان و انصاف درحق مردم را رعایت نمودند قدر دانی کرد و نسبت به هرگونه تخلف علل الخصوص در مورد کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی هشدار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار