فرمانده سپاه قزوین:
سرهنگ شیخ حسنی گفت: اقدام آقای ترامپ و دولت آمریکا در خصوص قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، از جانب سپاه و دولت جمهوری اسلامی بی‌پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر: ۷۳۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲ 08 April 2019

اقدام ترامپ از جانب سپاه و دولت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند

سرهنگ محسن شیخ حسنی، فرمانده سپاه شهرستان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تابناک قزوین، دررابطه با قرار گرفتن سپاه جمهوری اسلامی ایران در فهرست گروه‌های تروریستی توسط دولت آمریکا، دوشنبه شب بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال است که در تحریم است و ما هر وقت و هرجایی در این چهل سال احساس کمبود امید کردیم بیشتر به یاد خدا افتادیم؛ چه در عملیات‌های دفاع مقدس چه در دوره جنگ فرهنگی، اینبار هم به امید خدا این اقدام نیز موجبات خیری در پی خواهد داشت.

 

سرهنگ شیخ حسنی تصریح کرد: ما منتظر دستورات رهبر انقلاب خواهیم بود، انشاالله با توکل بر خدا و استفاده از رهنمودهای فرمانده کل قوا می‌توانیم با اشارتی از سوی حضرت آقا ضربه شستی محکم به ترامپ  نشان دهیم.

وی افزود: اینکه امروز یک دولتی که هیچ وابستگی به آن نداریم ما را در لیست تحریم ها و لیست سیاه خود و در گروه تروریستی قرار دهد، اتفاق تازه و جدیدی نیست.

سرهنگ شیخ حسنی گفت: در زمانی که از سرباز تا سردار سپاه مشغول خدمت‌رسانی و کمک به مردم سیل زده گلستان و لرستان و خوزستان هستند، آقای ترامپ اقدام احمقانه دیگری می کند که نتیجه‌ای جز نمایان کردن نیات پلید و خباثت آمریکا ندارد و موجب آشکار شدن حسن نیت سپاه و توجه به جبهه‌ مقاومت در همگان خواهد شد.

وی افزود:همه‌ی این موارد  قطعا پیامد خوبی برای آمریکا در پی نخواهد داشت.و لذا قطعاً و یقیناً با یاری خدا و به نفع ما خواهد بود یقینا ضرب شستی محکم به آمریکا و اذنابش در منطقه نشان خواهیم داد.

فرمانده سپاه قزوین بیان کرد: طبق فرموده های رهبر معظم انقلاب، ما آغازگر هیچ جنگی نخواهیم بود ولی ترامپ نشان داده است که مایل به امتحان کردن روحیه شجاعت طلبی ماست.

 

سرهنگ شیخ حسنی با اشاره به تهدید امنیت ملی و منافع جمهوری اسلامی و سپاه توسط آمریکا تاکید کرد: حرف ۴۰ سال ما این است که خلیج فارس زمانی محل امنی برای همه خواهد بود که برای جمهوری اسلامی ایران باشد و اگر برای ما نباشد، قطعا برای هیچ نامحرم و خارجی هم نخواهد بود.

 

وی با اشاره به پاسخ به موقع دولت مردان کشور نیز یادآور شد: وزیر خارجه کشور، پیشنهاد قرار دادن نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا (موسوم به سنتکام) در فهرست گروه‌های تروریستی جمهوری اسلامی ایران را ارائه دادند که نشانگر این است که وقتی پای منافع ملی در میان باشد، همه سازمان‌ها و نهادهای کشور، با وجود اختلاف سلایق، همگرا همسو با هم هستند.

فرمانده سپاه قزوین در پایان تاکید کرد: سپاه مولود انقلاب اسلامی است، منافع سپاه منافع انقلاب اسلامی و منافع انقلاب اسلامی منافع سپاه است، وظیفه سپاه نیز حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است وقتی پای منافع انقلاب اسلامی در میان باشد آید هیچ دولتی از این منافع کوتاه نمی‌آید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار