قرار گرفتن سپاه جمهوری اسلامی ایران در فهرست گروه‌های تروریستی؛
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مواضع ما ثابت است و سپاه حتماً با همان حدت و شدت و قدرت در همه آب‌های آزاد حضور خواهد داشت و اگر کوچکترین تفکری هم بخواهند در خصوص خدشه به این نیروی مردمی داشته باشند، با قاطعیت پاسخ خواهند شنید.
کد خبر: ۷۳۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸ 08 April 2019

آمریکا باید هزینه‌های سنگینی در این خصوص بپردازد

داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تابناک قزوین در دررابطه با قرار گرفتن سپاه جمهوری اسلامی ایران در فهرست گروه‌های تروریستی توسط دولت آمریکا، دوشنبه شب عنوان کرد: مجموعه  تمام نمایندگان به اتفاق، نظرشان این بود که سپاه یک نیروی مردمی است که از بطن مردم برخاسته و این اقدام آمریکا با عکس العمل و اقدام متقابل ایران روبرو شد و همچنان باید هزینه‌های سنگینی را در این خصوص بپردازد.

وی تصریح کرد: برداشت مان این است که آمریکا به واسطه شکست هایی که در منطقه خورده آن هم به دلیل حمایت از تروریست هایی که دست پرورده خودش بودند در اقدامی تلافی جویانه به منظور جبران این شکست‌ها، چنین تصمیم نابخردانه‌ای گرفته است و قطعاً هم آثار چنین تصمیم‌هایی نه تنها آن شکست ها را جبران نخواهد کرد بلکه باعث فضاحت بیشتر آمریکا در عرصه های بین المللی و جهانی خواهد شد

محمدی بیان کرد: نمایندگان ملت هم قطعاً عکس العمل شایسته‌ای به موضوع نشان خواهند داد و حتما  رئسای کمیسیون‌ها و نمایندگان هر اقدامی که لازم باشد از طرف مجلس صورت بگیرد حتما انجام خواهند داد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مجلس اصل این موضوع را محکوم می‌کند، حضرت امام فرمودند؛ «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و ما می دانیم که اگر به سپاه آسیب ببیند مملکت ما آسیب دیده است و ما در این خصوص و برابر سوگندی که یاد کردیم باید پاسدار حدود و ثغور مملکت باشیم و حتما در راستای تقویت سپاه عمل خواهیم کرد.

وی افزود: سپاه که وظیفه اش پاسداری از و حفاظت از دستاوردهای انقلاب هست حتما مورد حمایت تام و کامل مجموع نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: موضع ما از اول پیروزی انقلاب اسلامی، موضع ثابتی بوده و این ترامپ است که ممکن است ناگزیر شود مواضعش را تغییر دهد، همانطور که اخیراً هم در رابطه با جولان نیز ادعاهایی داشت که ناچار شد با اقرار به اشتباه و عدم مطالعه، نظرش را عوض کند.

 وی افزود: متاسفانه با حضور ترامپ در ایالات متحده شاهد تصمیمات متناقض و پریشان احوالی های زیادی در سیاست آمریکا هستیم و متحدان جدی خود آمریکا هم به واسطه نوسانات و تغییرات که به صورت پی در پی اتفاق می‌افتد اعتمادی به آمریکا ندارند.

 رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مواضع ما ثابت است و سپاه حتماً با همان حدت و شدت و قدرت در همه آب‌های آزاد حضور خواهد داشت و اگر کوچکترین تفکری هم بخواهند در خصوص خدشه به این نیروی مردمی داشته باشند، با قاطعیت پاسخ خواهند شنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار