معاون استاندار لرستان:
معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: سیل اخیر باعث قطع راه ارتباطی 860 روستا در لرستان شد که با توجه با تلاش شبانه‌روزی ارگان‌های مختلف تا کنون راه 660 روستا وصل شده است.
کد خبر: ۷۳۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ 10 April 2019
راه ارتباطی 660 روستای لرستان وصل شد

 احمد مرادپور عصر امروز در جمع خبرنگاران بیان‌‌ کرد: مسؤولان استانداری لرستان از روز‌های ابتدایی سیل پلدختر به صورت شبانه روزی در شهر پلدختر حضور داشته‌اند، هدف از حضور استاندار و معاونین استانداری در پلدختر تسریع خدمت‌رسانی به مردم این شهر است.

وی با بیان اینکه شهر پلدختر نسبت به روز‌های گذشته از وضعیت مناسبی برخوردار است، افزود: با تلاش نیروهای مسلح و ارگان‌های دولتی طی سه روز آینده شرایط پلدختر عادی می‌شود، همچنین خانواده‌هایی که منزل مسکونی آن‌ها  آسیب جدی دیده است طی روزهای آینده روند ساخت منزل برای آن‌ها آغاز می‌شود.

معاون عمرانی استاندار لرستان اظهار کرد: سیل اخیر باعث قطع راه ارتباطی 860 روستا در لرستان شد که با توجه با تلاش شبانه روزی ارگان‌های مختلف این تعداد به 220 روستا رسیده است؛ همچنین برق و آب بیش از 700 روستای لرستان قطع شده بود که این آمار امروز به کمتر از 20 روستا رسیده است.

مرادپور با اشاره به اینکه مساله رانش در روز‌های اخیر مشکلات زیادی برای استان ایجاد کرده، تصریح کرد: کارشناسان وزارت راه و شهرسای در حال تحلیل علت این رانش‌ها هستند و پس از اعلام نتایج این تحلیل‌ها وضعیت مردم این مناطق را مشخص خواهیم کرد.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در سیل اخیر شاهد حضور اقشار مختلف جامعه در مناطق سیل زده بودیم؛ همچنین علاوه بر مردم مسوولین لشکری و کشوری نیز که حضوری فعال داشتند وزیر جهاد کشاورزی نیز امروز به استان سفر کرد.

منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار