در پی انتشار جدول درصد مشارکت جمعیت هلال احمر استان های مختلف کشور جهت جلب و هدایت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست استان قزوین تاکنون مقام سوم را به خود اختصاص داده اند.
کد خبر: ۷۳۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 13 April 2019

رتبه سوم مردم قزوین در ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل‌زده

 به گزارش تابناک قزوین، در پی انتشار جدول درصد مشارکت جمعیت هلال احمر استان های مختلف کشور جهت جلب و هدایت کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست استان قزوین تاکنون مقام سوم را به خود اختصاص داده اند.

 

در این راستا حسن آصفی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با صدور پیامی از مشارکت چشمگیر و مسئولانه مردم نوعدوست استان قزوین در کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده تقدیر و تشکر نمودند.

 

آصفی بیان کرد: مردم عزیز و همیشه در صحنه استان قزوین با حس نوع دوستی و مسئولیت پذیری اجتماعی، مشارکت گسترده و بی سابقه ای در راستای کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده داشته اند. بطوریکه مردم بشردوست این استان تا کنون مقام سوم مشارکت را در میان سایر استانهای کشور بدون توجه به نسبت جمعیتی از کل کشور بدست آورند که قطعا با رعایت نسبت جمعیتی بسیار ارزشمندتر خواهد بود. جا دارد از این اقدام خداپسندانه و مشارکت خیرخواهانه مردم استان قزوین تقدیر و تشکر نمایم؛ امیدواریم این مشارکت در تمامی زمینه ها و در سایر امور نیز توسعه یابد

 

وی  در ادامه گفت: این صحنه ها گویای این می باشد که مردم کشور ما فهیم ترین و با بصیرت ترین افراد هستند و همبستگی خود را در مواقع سختی به خوبی نشان می دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار